Rusijoje sukurtas kompiuterinis žaidimas imituoja įvykius, kurie galėtų įvykti, jei Gruzija pradėtų antrą Pietų Osetijos puolimą, šį kartą remiama NATO, praneša „The Washington Post“. Karo tęsinį kompiuterinio žaidimo, pavadinto „Confrontation: Peace Enforcement“ („Konfrontacija: taikos sustiprinimas“), formatu sukurs Rusijos kompiuterinių žaidimų kūrėjai.
Strateginiame žaidime, kuris pasirodys kitą mėnesį, numatoma galima įvykių eiga, jei NATO remiamas Tbilisis nuspręstų dar kartą užimti atskilusį regioną.
„NATO neliks nuošalyje, į priekį kaip savo atstovę išstumdama Lenkiją, o Ukraina blokuos Juodosios jūros laivyną Sevastopolyje, – teigia žaidimo kūrėjai, kuriuos cituoja „Reuters“. – Rusija taip pat neliks nuošalyje – ji smogs atsakomąjį smūgį.“
Žaidimai, pagrįsti aktualiais pasaulio įvykiais, pateiktais iš tam tikros politinės perspektyvos, nėra naujiena. „Hezbollah“ turi žaidimą „Special Forces 2: Tale of the Truthful Pledge“, kuriame vaizduojamas Izraelio pralaimėjimas.
JAV sukurti žaidimai „Virtual Jihadi“ („Virtualus džihadas“) ir „Muslim Massacre“ („Musulmonų žudynės“), kurių įvykių eigą praktiškai nusako pavadinimai.
Irane sukurtas žaidimas „Port Rescue: Defense in the Firing Line“ („Uosto išvadavimas: ugnies ruožo gynyba“), kuriame kovojama su įvairiais įsibrovėliais iš Vakarų. O paprasčiausioje „Google“ paieškoje galima rasti dešimtis žaidimų, kuriuose pagrindinis tikslas yra pagauti arba nužudyti Osamą bin Ladeną.