Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 12,2 proc. ir pasiekė 147,2 mln. litų. Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) per palyginamąjį laikotarpį pakilo 1,54 proc. iki 42,1 mln. litų.
Be to, nuo 2007 m. trečiojo ketvirčio pabaigos bendrovės vartotojų skaičius išaugo 159 tūkst. Dabar „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,9 mln. vartotojų, arba 9,1 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
Ypač ženklus vartotojų skaičiaus augimas užfiksuotas verslo klientų segmente. Lyginant su 2007 m. trečiojo ketvirčio pabaiga, bendrovės verslo klientų padaugėjo 17,7 proc. iki 84,1 tūkst.
„Nepaisant lėtėjančio šalies ūkio augimo ir didelės konkurencijos mobiliojo ryšio sektoriuje, klientams toliau siūlome palankiausias sąlygas. Kas mėnesį atliekamų tyrimų duomenimis, mūsų vartotojai jau antrus metus iš eilės labiausiai patenkinti savo operatoriumi, o sparčiai didėjantis „Tele2“ vartotojų skaičius įrodo, kad žemi mūsų paslaugų tarifai šiuo metu yra kaip niekad aktualūs“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Palyginus su kitomis mobiliojo ryšio bendrovėmis, „Tele2“ vartotojai aktyviausiai naudojasi paslaugomis. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ klientai savame tinkle inicijavo 36,6 proc. visų pokalbių – pagal šį rodiklį bendrovė aplenkė kitus rinkos dalyvius.
Kalbėti daug savame tinkle bendrovės klientus skatino pasiūlymas nemokamai kalbėti tarp penkių vienu vardu registruotų abonentų. Be to, „Tele2“ vartotojams siūlė mokėti tik 7 centus per minutę už skambučius į visus tinklus bet kuriuo paros metu.
Pasak P.Masiulio, „Tele2“ ir toliau ketina augti siūlydama žemiausius tarifus už tos pačios kokybės paslaugas. „Ypač didelį dėmesį skirsime verslo klientams, kuriems siūlysime sutaupyti renkantis „Tele2“, ir valstybinio sektoriaus organizacijoms. Skelbdamos konkursus ryšio paslaugoms pirkti jos per metus gali sutaupyti nuo 29 iki 100 mln. Lt biudžeto lėšų – lėtėjant ūkio augimui tai ypač svarbu“, – pabrėžė „Tele2“ vadovas.