„Audi“ sukūrė „Travolution“ sistemą, kuri, anot kompanijos, leis vairuotojams negaišti laiko stovint prie raudono šviesoforo signalo. Sistema veikia paprastu principu – žinodama, už kiek laiko užsidegs žalia artimiausio šviesoforo šviesa, ji paskaičiuoja greitį, kuriuo turėtų važiuoti vairuotojas.
Sistemą pradžioje kūrė Miuncheno technikos universitetas kartu su eismo reguliavimo kompanija „GEVAS“.
Anot „Audi“, „Travolution“ taip pat padės sumažinti automobilių keliamą taršą – mažiau automobilių stovėtų dirbdami laisvąja eiga, ir sumažintų kuro sunaudojimą, panaikindama ėdrų „sustojimo – pradėjimo važiuoti“ ciklą.
Tiesa, „Travolution“, veikianti WLAN pagrindu ir tinkanti bet kokiam automobiliui, be „gudrių“ šviesoforų, pranešinėjančių apie savo būklę, yra bevertė.
Tačiau į šią technologiją investuoti verta, teigia „Audi“ atstovai – jei bent dešimt procentų automobilių mieste turėtų „Travolution“, kamščių sumažėjimą pastebėtų visi.