Interneto naršymui skirti „netbook“ klasės kompaktiniai nešiojamieji kompiuteriai smarkiai populiarėja, teigiama IT rinkos tyrimų bendrovės IDC apžvalgos išvadose.
IDC teigimu, trečiąjį šių metų ketvirtį Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regiono (EMEA) rinkoje iš viso buvo parduota daugiau nei 2 mln. „netbook“ kompiuterių, skelbia „TechRadar“.
Bendrovės teigimu, iš viso EMEA regione per nurodytą laikotarpį buvo parduota 27,9 mln. kompiuterių. Tai, kad 7 proc. šios rinkos užėmė „netbook“ kompiuteriai, kurių prieš 18 mėnesių dar išvis nebuvo, IDC laiko dideliu pasiekimu.
Pranešama, kad 80 proc. Europoje parduotų „netbook“ kompiuterių sudarė bendrovių „Acer“ ir „Asus“ gaminiai. „Asus“ savo žygį šioje rinkoje pradėjo 2007 m. pabaigoje pristačiusi populiarųjį „Eee PC“. „Acer“ debiutavo šią vasarą su „netbook“ kompiuteriu „Aspire One“.
Trečiąjį šių metų ketvirtį į EMEA regiono rinką atėjo ir kiti „netbook“ gamintojai – „Apricot“, LG, „Samsung“, „Toshiba“, „Fujitsu Siemens“. IDC analitikai prognozuoja, kad ketvirtąjį šių metų ketvirtį Europoje bus parduota apie 4 mln. „netbook“ kompiuterių.