Išradėjas, futuristas, dirbtinio intelekto teoretikas Ray Kurzweil'as spalio 6 dieną pristatė pirmąjį socialiniam prognozavimui skirtą internetinį žaidimą „Superstruct“. Jo paskirtis - pabandyti nustatyti, kaip mes gyvensime po dešimties metų bei rasti galimus sprendimus, leisiančius žmonijai išgyventi dar tolimesnėje ateityje.
Žaidėjai pradžioje susikuria savo profilį - kuo jie bus 2019 metais, ir tuo pačiu susipažįsta su esminėmis penkiomis galimomis ateities „supergrėsmėmis“, su kuriomis žmonijai teks susidurti - maisto stoka, politiniai neramumai, epidemijos, energijos trūkumas ir socialinės problemos. Žaidėjas pasirenka, ties kuria „supergrėsme“ jis dirbs. Žaidimo eiga paprasta - visi dalyviai turi kurti (aprašyti) bendrą istoriją, kaip žmonija įveiks iššūkius (arba kaip iššūkiai įveiks žmoniją).
Pati koncepcija kiek išeina iš tradicinių internetinio žaidimo rėmų, tačiau idėja yra gan įdomi. „Superstruct“ truks šešias savaites, po kurių jo iniciatoriai susistemins visą sugeneruotą informaciją ir bandys pateikti bendras išvadas.