Automobilių gamintojai ilgą laiką dėmesį ir, aišku, pinigus skirdavo filmams, tuo metu kompiuteriniai žaidimai iki šiol išliko nuošalėje, rašo „Times Online“. Nors automobilių gamintojai tiesiog maldaudavo Holivudo filmų kūrėjų rinktis jų gaminamą modelį ir kartais už tai paklodavo milijonus, su žaidimų kūrėjais jie elgdavosi visiškai priešingai.
Už teisę naudoti vieną ar kitą automobilio modelį turėdavo mokėti žaidimus kuriančios bendrovės, o šis mokestis kartais siekdavo net apie 5 litus už kiekvieną parduotą žaidimą.
Panašu, kad situacija keičiasi, o greitai pasirodysiantis „Midnight Club Los Angeles“ taps pirmuoju lenktynių žaidimu, kuris buvo kuriamas glaudžiai bendradarbiaujant su tokiais automobilių gamintojais kaip „Lamborghini“, „Dodge“, „Chevrolet“ ir „Saleen“.
Šiame žaidime automobilių gamintojai ne tik atsisakė mokesčio, jie taip pat žaidėjams ketina pasiūlyti išbandyti dar tik pasirodysiančių automobilių modelius. Gamintojai net tikisi sulaukti žaidėjų atsiliepimų ir pagal juos tobulinti savo automobilius realybėje.
Žaidime „Midnight Club Los Angeles“ galima rinktis iš 40 automobilių modelių, tarp jų - „Dodge Challenger SRT8“ ir „Chevy Camaro“. Minėtieji automobiliai pasirodys tik kitais metais, todėl žaidėjai taps pirmaisiais, kurie galės išbandyti juos, nors ir virtualioje aplinkoje.
Tuo metu „Lamborghini“, kuri dažniausiai linkusi itin slėpti informaciją apie naujus savo modelius, šia žaidimui pateikė duomenis apie automobilius „Miura“, „Gallardo Spyder“ ir „Murcielago“. Pasak bendrovės atstovų, bendradarbiavimą su žaidimų kūrėjais jie laiko savo prekės ženklo strategijos dalimi.
Žaidimas „Midnight Club Los Angeles“ siūlo išbandyti automobilius, tiek savo išvaizda, tiek valdymo charakteristikomis primenančius realius atitikmenis. Žaidėjai gali juos gali tobulinti ir kaip ir realybėje įsigyti įvairių detalių. Įdomu tai, kad vieno virtualaus automobilio kūrimo darbai kainuoja apie 40-60 tūkst. litų.
Be to, žaidime visos lenktynės vyksta į virtualią erdvę perkeltomis Los Andželo gatvėmis. Kaip pažymi kūrėjai, didžiausias skirtumas tas, kad virtualiame pasaulyje iš automobilių niekas nedraudžia „išspausti“ maksimalios galios. Daryti tai realybėje dažniausiai būtų pernelyg pavojinga.