„Microsoft Xbox Europe“ oficialiai pranešė, kad po paskutiniojo „Xbox 360“ kainų mažinimo šio naujos kartos žaidimų kompiuterio pardavimai padidėjo apie 30 procentų. Padalinys taip pat pranešė, kad senajame žemyne peržengta 6 milijonų parduotų vienetų riba ir naujas tikslas yra kuo greičiau pasiekti 10 milijonų atžymą.
„Mes esame patenkinti tuo, kad vis daugiau Europos žaidėjų prisijungia prie vis didėjančio „Xbox 360“ žaidėjo rato“, - sakė Krisas Luisas (Chris Lewis), „Xbox Europe“ padalinio vadovas.
Tačiau tuo „Microsoft“ siekiai senajame žemyne neisbaigia ir kompanija mato geras perspektyvas. Tikimasi, kad bendrovė jau greitai visame žemyne pradės reklamines kampanijas tam, kad tinkamai pasiruoštų artėjančių atostogų sezonui. Greitu metu pasirodys tokie daug žadantys projektai kaip „Fable II“, „Gears of War 2“ ir „Lips“, veikiausiai kompanija nepamirš paminėti ir naujo „Xbox Live“ atnaujinimo, kuris turėtų būti ypač žavingas Europos auditorijai.
Pardavimai pakilo ir JAV bei, kas keisčiausia, Japonijoje, kur viso šito buvo nesitikima. Nors konkrečių skaičių nėra, tačiau Japonijos rinkoje mažiau nei 200 JAV dolerių kainuojantis „Xbox 360 Arcade“ žaidimų kompiuteris iš tiesų yra ganėtinai patraukli prekė žaidėjui. Kainų mažinimas prieš atostogų sezoną, artėjantys ypač laukiami žaidimai būtent šiam laikotarpiui „Microsoft“ „Xbox“ padaliniui žada neblogus mėnesius/mėnesį. Net neverta abejoti, kad šių metų šventiniame sezone „Xbox 360“ bus vienu žingsniu priekyje konkurentų Sony ir Nintendo bei prie vieno mėgins artėti, nuo kito bėgti.