UAB „DPA programinė įranga“ startuoja su nauja inovatyvia informacijos, IT ir verslo procesų valdymo sistema „ShareSpace“. Šis sprendimas yra sukurtas „Microsoft Office SharePoint Server 2007“ sistemos pagrindu ir skirtas palengvinti įvairių verslo ir veiklos procesų valdymą vidutinėse ir didelėse organizacijose.
Kaip teigia UAB „DPA programinė įranga“ direktorius Genadijus Gricukas, platus „ShareSpace“ funkcionalumas turėtų sudominti ne tik privačias verslo bendroves, bet ir įvairias organizacijas bei valstybines institucijas. „Šiandien sparčiai augant informacijos kiekiams, sudėtingėja ir pats veiklos procesų valdymas. Globalėjantis verslas išeities iš padėties ieško šiuolaikinių informacinių technologijų prieglobstyje. Tačiau pastaruoju metu pastebimos tendencijos, kad dažniausiai bendrovėms siūlomi IT sprendimai nebepasiteisina, nes savo funkcionalumu neatitinka išaugusių reikalavimų. Kadangi sprendime „ShareSpace“ integruota net keletas funkcionalumo modelių pagal atskiras veiklos rūšis, manome, kad ši sistema įvairioms organizacijoms padės suvaldyti tiek didelius informacijos kiekius, tiek supaprastinti veiklos procesus“, - teigė G. Gricukas.
Jo teigimu, „ShareSpace“ sistema užtikrina ekologiškos veiklos vykdymą organizacijose, mat jos dėka visi popieriniai dokumentai gali būti perkelti į elektroninę terpę. Joje juos galima peržiūrėti, koreguoti. Be to, sistemoje įdiegtos saugumo funkcijos svarbiai informacijai neleis pradingti. „Svarbu paminėti ir tai, kad šios sistemos pagalba sumažės išlaidos kanceliarijai“, - sakė UAB „DPA programinė įranga“ direktorius.
„ShareSpace“ sistema sudaryta iš modulių, kurių tikslas - valdyti ir kontroliuoti tam tikrus verslo procesus. Šie moduliai - tai internetinio puslapio pagrindu sukurti sprendimai, besilaikant vieningos funkcionalumo ir ergonomikos ideologijos. Savo funkcionalumu jie priderinami prie organizacijos padalinio veiklos specifikos: personalo, administravimo, rinkodaros, pardavimų, IT priežiūros ir pan. Pavyzdžiui, naudojantis personalui skirtu modeliu galima itin greitai gauti ataskaitas apie darbuotojų darbo našumą, o administravimo modelio pagalba galima visiškai automatizuoti reikalingų kanceliarinių ar kitokių prekių užsakymą.
Su daugeliu kitų „ShareSpace“ sistemos funkcijų ir privalumų norintys galės susipažinti rytoj, rugsėjo 25 d., ketvirtadienį, 14 val. Vilniaus viešbutyje Reval Hotel Lietuva (Konstitucijos pr. 20, Vilnius) rengiamame seminare „„ShareSpace“ – integruota sistema. Resursus ir informaciją valdyk efektyviai!”.