„Google“ ruošiasi papildyti savo paieškos sistemą naujomis funkcijomis, kurios vartotojams išsamiau informuotų apie tai, kaip paieškos rezultatai buvo „išgryninti“ remiantis jų fizine buvimo vieta, įpročiais ir interesais.
Priklausomai nuo vartotojo buvimo vietos, nustatomos pagal jo IP adresą, ir kai kurių kitų veiksnių „Google“ pateikia „optimizuotus“ užklausos rezultatus. Siekdama vartotojus labiau informuoti apie tokius kriterijus, „Google“ pranešė papildysianti savo paieškos sąsają naujomis galimybėmis, pranešė „CNet“.
Pateikus paieškos rezultatus virš jų atsiras pranešimas, informuojantis, kad jie buvo optimizuoti tam tikram regionui, ir nuoroda, kurią spustelėjus bus pateikta daugiau informacijos.
Rezultatai pritaikomi konkrečiam vartotojui atsižvelgus į jo IP adreso geografiją arba jo paties asmeninę informaciją „Google“ paskyroje, pastarąsias užklausas, kurios paieškos sistemą informuoja apie galimą „paieškos kontekstą“, ir paieškos istoriją, leidžiančią „Google“ išsamiau įvertinti interesų sritį.
Bendrovės atstovų teigimu šios permainos susijusios su pastangomis didinti paieškos paslaugų skaidrumą. „Google“ stengiasi aiškiau apibrėžti savo privatumo politiką ir geriau paaiškinti vartotojams, kaip veikia jos paieškos mechanizmas.