„Matsushita Electric Industrial.“ planuoja jau kitais metais pradėti bandomąją televizoriams skirtų naujos kartos 40 colių įstrižainės organinių šviesos diodų (OLED) ekranų gamybą. Tikimasi, jog pirmieji masinės gamybos produktai rinką pasieks jau 2011 metais. Konkurencinė situacijoje OLED rinkoje pamažu, bet nesuvaldomai ima kaisti – analogiškus elektroninius įrenginius planuoja pradėti gaminti ir Japonijos bendrovė „Sony“, ir Pietų Korėjos „Samsung Electronics“.
„Matsushita“ atstovų teigimu bendrovė stipriai investuoja į OLED technologiją, tačiau panašu, jog kitos į šį rinkos segmentą besitaikančios varžovės taip pat neatsilieka. „Matsushita“ jau įrenginėja bandomąją gamyklą Japonijoje. Osakoje įsikūrusi „Panasonic“ prekės ženklo produktų gamintoja investavo 300 milijardu jenų (2,8 milijardo dolerių) į naująjį kompleksą, kuris turėtų pradėti veikti 2010 metais. Japonijos verslo laikraščio „Nikkei“ atstovų teigimu, bandomosios gamybos linijos pradės veikti kitų metų pradžioje, o masinė 40 colių įstrižainės ekranų gamyba prasidės 2011 metais.
OLED technologijos ekranuose naudojamos medžiagos, sugebančios pačios skleisti šviesą, todėl tokiems ekranams nereikalingas papildomas švytintis fonas. Tokie ekranai yra plonesni ir naudoja mažiau energijos, nei dabartinės technologijos, be to, ekranai pasižymi aukšta vaizdo kokybe.
„Sony“ 11 colių komercinį OLED televizorių rinkai pateikė 2007 gruodį. „Samsung“ pademonstravo veikiantį 31 colio OLED televizorių šių metų pradžioje vykusios mugės „Consumer Electronics Show“ metu. Šio mėnesio pradžioje Japonijos vyriausybė pareiškė remsianti šalies gamintojus, tarp jų „Sony“, „Sharp“, „Matsushita“ ir kitus, plėtojančius OLED ekranų technologiją. Kol kas OLED technologija yra gerokai brangesnė nei LCD arba plazminių ekranų, tačiau pamažu ji skverbiasi į kompaktiškų mobiliosios elektronikos įrenginių rinką.