„Microsoft“ vadovas Steve Ballmer ketvirtadienį visai kompanijai atskleidė savo naująjį kovos planą – kuriame ypač pabrėžė „Apple patyrimo“, kaip sėkmės rodiklio, svarbą.
„Varžybose tarp AK ir Mac kompiuterių, mes parduodame 30 kartų daugiau, negu jie. Tačiau nėra abejonių, kad „Apple“ veši“, – rašė Ballmer elektroniniame laiške, kuris pateko „Wall Street Journal“ žurnalui. – „Kodėl? Nes jie suteikia patyrimą, kuris yra siauras, tačiau išbaigtas, o mes renkamės platumą, tačiau dėl to kartais tenka leistis į kompromisus.“
Ballmer laiške teigia, kad „Microsoft“ keis savo poziciją kompiuterinės įrangos gamintojų atžvilgiu – jis teigia, kad nebus „jokių kompromisų“ ir „Microsoft“, kaip ir „Apple“, įgaus daugiau įrenginių kūrimo kontrolės.
Tačiau šitie teiginiai nereiškia, kad „Microsoft“ keičiasi iš esmės – Ballmer priminė, kad „Windows“ ir „Windows Vista“ įvaizdis – svarbiausia.
„Laikas papasakoti savo istoriją“ – rašo jis – „Per artimiausias savaites mes pradėsime naują kampaniją, kuri išsklaidys vartotojų abejones, susijusias su „Windows Vista“, o vėliau šiais metais pamatysite visapusišką kampaniją, kurios tikslas – iš naujo apibrėžti, ką „Windows“ reiškia mūsų klientams“.