Nesisekant kovoje dėl interneto paieškos, „Yahoo!“ nusprendė imtis naujos taktikos. Bendrovė savo vartotojams, mokslininkams ar net konkurentams ketina leisti laisvai naudotis jos paieškos technologija, rašo „Reuters“.
„Yahoo!“ leis naudotis savo paieškos technologija ir duomenų centrais kitiems paslaugų kūrėjams, kurie galės kurti naujas ar specializuotos paieškos sistemas be papildomų investicijų. „Yahoo!“ skaičiavimais, sukurti naują paieškos sistemą nuo pradžių kainuoja apie 300 mln. JAV dolerių.
Bendrovė tikisi, kad naująja strategija, pavadinta BOSS (angl. “Build your Own Search Service“), susidomės daugelis. Analitikai tokį bendrovės žingsnį vertina palankiai, tačiau pabrėžia, kad kol kas neaišku, kaip kitų paslaugų kūrėjai vertins „Yahoo!“ siekį talpinti savo nuorodas su reklamomis.
Šiuo metu jau dvi bendrovės – „Me.dium“ ir „Hakia“ - ketina naudotis „Yahoo!“ paieškos technologija. Kitų bendrovių sukurtoms paslaugoms sulaukus sėkmės, ja galės naudotis ir „Yahoo!“, talpinsianti reklamines nuorodas tarp specializuotų paieškų rezultatų.
Pasitelkusi pagalbą iš šalies, „Yahoo!“ tikisi pristabdyti „Google“ augimą interneto paieškos rinkoje. Nors „Yahoo!“ vadovai pripažįsta, kad taip bendrovė rizikuoja prarasti dalį savo paieškos sistemos vartotojų, tikimasi, kad nuostoliai dėl lankytojų bus didesni beveik trigubai didesnę rinkos dalį užimančioje „Google“.
Vis dėlto nepriklausoma siekiančios išlikti „Yahoo!“ ateitis - neaiški. Tikėdamasis pasinaudoti didėjančiu visų investuotojų nepasitenkinimu bendrovės valdyba, vienas aktyviausiųjų investuotojų Carlas Icahnas siekia perimti „Yahoo!“ valdymą į savo rankas. Jeigu jam pasisektų, „Microsoft“ gali atnaujinti derybas dėl bendrovės įsigijimo.