Paskutiniu metu socialinių tinklų skaičius auga kaip ant mielių. Jų skaičius didėja tiek ir Lietuvoje, tiek ir užsienyje. Maža to, atrodo, kad nors jų skaičius gana greitai auga, bet vartotojų skaičius juose taip pat ir nesimatyti kol kas kokių nors būsimos krizės požymių. Vadinasi, socialiniai tinklai šiuo metu yra išties ant bangos. Todėl nenuostabu, kad paskutiniu metu ne pačius geriausius laikus išgyvenanti „Yahoo!“ nusprendė žengti į šią rinką.
„Yahoo!“ planuoja tapti pamažu socialiniu tinklu per artimiausius metus – tai nebus vienadienis pasikeitimas. Yahoo! techninis vadovas Ari Balogh mano, kad greičiausiai realius galutinius pokyčius pamatysime ne ankščiau 2009 metų.
Naujas „Yahoo!“ socialinis tinklas bus ypatingas pirmiausia savo 500-ais milijonų pastovių vartotojų. Tokiu būdu šis socialinis tinklas taps vienu didžiausių pasaulyje. Savo pastovių lankytojų skaičiumi galės lygiuotis su MySpace.com (110 milijonų), FaceBook.com (60 milijonų). Antra, bus naudojamasi „Google“ kuriama socialinių tinklų platforma, bei pačios „Yahoo!“ šiuo metu kuriama „Yahoo Application Platform“. Tai reiškia, kad tiek bet kokie kūrėjai galės kurti papildomus įrankius (panašiai kaip siūlo FaceBook.com), skirtus šiam socialiniam tinklui, tiek ir lengvai migruoti tarp skirtingų socialinių tinklų, bei sekti kitur esančius draugus.
Nors šis naujas socialinis tinklas galėtų tapti pačiu didžiausiu, kol kas neaišku ar taip įvyks. Konkurentai tikrai nesnaudžia. Be to, į didelius pokyčius ne visada palankiai žiūri esami vartotojai.