„Second Life“ – visame pasaulyje populiarus virtualios realybės žaidimas su didžiulėmis galimybėmis uždirbti virtualius pinigus. „goo Research“ agentūra nusprendė išsiaiškinti, kiek ši MMOG yra populiari tekančios saulės šalyje.
Internete buvo vykdoma apklausa, kurios rezultatai parodė, jog tik 4% apklaustųjų yra susipažinę su žaidimo detalėmis. Daugelis arba visai nebuvo girdėję apie šį produktą, arba nežino net esminių žaidimo savybių.
Pasak agentūros darbuotojų, atlikusių tyrimą, praėjus 10 mėnesių, žmonių, žinančių apie „Second Life“, kiekis išaugo 10 %. Tačiau 74 % vis dar niekada nebuvo žaidę šio žaidimo ir, be abejo, niekada nematė virtualaus pasaulio reklamų, kurias taip uoliai siūlo didžiausios kompanijos.