Autoriai, siunčiantys savo vaizdo klipus į „Youtube“, galės gauti daugiau informacijos apie žmones, kurie žiūri jų patalpintą vaizdo medžiagą. Nauja programa „Youtube Insight“ pateiks informaciją apie vaizdo klipų peržiūrą pagal dienas, o taip pat nurodys žmonių, žiūrėjusių šiuos failus, buvimo vietą. Tiems, kas su „Youtube“ bendradarbiauja komerciniais pagrindais, programa taip pat pateiks informaciją apie tai, kiek žmonių peržiūrėjo vaizdo klipą iki vidurio arba iki galo.
Tikimasi, jog naujoji programa ir reklamos užsakovams padės gauti naudingos informacijos. Pavyzdžiui, studija, kuri „Youtube“ patalpina vaizdo klipą, gali sužinoti, kuriose šalyse jis yra populiariausias ir ateityje galbūt pasiūlyti reklamą, orientuotą būtent į to regiono gyventojus. „Youtube Insight“ gali būti naudinga ir muzikos grupėms bei atlikėjams, kurie, pasinaudoję šia informacija, galės planuoti savo turnė. Naujoji programa pasitarnaus tiems, kas vaizdo medžiagą talpina nuolat – jie galės pasižiūrėti, kuriomis savaitės dienomis lankytojų yra daugiausia bei nuspręsti, kada geriausia siųsti naujus klipus.