„IncGamer“ tvirtina, kad „Blizzard“ ir kitų Vakarų kompanijų kompiuterinių žaidimų populiarumas neigiamai veikia Korėjos studijas. Jos sunkiai sugeba konkuruoti su užjūrio kompanijomis, surenkančiomis visus pinigus iš vietos kompiuterinių žaidimų entuziastų. Korėjoje ypač yra mėgstami „StarCraft“, „World of WarCraft“, „Hellgate: London“. „Voodoo Extreme“ atstovai tvirtina, jog išeitis iš susiklosčiusios situacijos yra ganėtinai paprasta – reikia kelti savo projektų kokybę bei perdaryti juos pagal vakarietiškus standartus. Be abejo, pasakyti yra daug lengviau nei įgyvendinti.
Įdomu, ką darys nepatenkinti Korėjos žaidimų gamintojai, kai vietinėje rinkoje pasirodys „Starcraft II“ – didžiulio populiarumo susilaukusio strateginio žaidimo antroji dalis.