UAB „Digital media“ šių metų vasario mėnesį pristatė unikalų projektą visame Pabaltijyje – skaitmeninius interaktyvius žurnalus „Zine.lt“.
Naujos, dar neišnaudotos reklamos formos bei kasmet sparčiai auganti interneto reklamos rinka paskatino pristatyti net 4 naujo formato žurnalus. Tai žurnalas jaunimui „No Panic“ - apie laisvalaikio praleidimo formas, sportą, madą bei muziką; „design.zine.lt“ - žurnalas apie dizainą, architektūrą, interjerą; „auto.zine.lt“ – žurnalas apie automobilių naujoves, tendencijas, sportą, technologijas; „ero.zine.lt“ – apie Lietuvos ir užsienio foto modelius, erotikos meną, fotografus.
Populiariausi užsienio žurnalai jau yra išbandę interneto teikiamas galimybes. Kaip rodo užsienio praktika, internete jie pritraukia platesnę skaitytojų auditoriją, be to, pati reklama tampa „gyva“ ir interaktyvi. Džiaugiamės, kad esame pirmieji, pristatantys šiuos skaitmeninius žurnalus, kurių techninės galimybės – neribotos: nuo detalios reklamos statistikos iki audio bei video reklamos, „Flash“ animacijos ar interaktyvaus produkto pristatymo.
Anot „Zine.lt“ projekto vadovo Aurimo Levicko, „skaitmeninių žurnalų prioritetas – patogumas, prieinamumas ir interaktyvumas. Išsiskiriame iš kitų internetinių projektų, nes skaitytojams pateikiame lengvai skaitomą tekstą, geros kokybės nuotraukas ir visiškai naujas skaitmeninių žurnalų galimybes. Žurnalų straipsniuose yra aktyvios nuorodos į informacijos šaltinius, kuriuose galima rasti daugiau išsamesnės informacijos pateikiamomis temomis. Taip taupomas vartotojų laikas, nes pateikiama tik esminė koncentruota informacija“. Skaitmeniniai žurnalai per pirmąją starto savaitę, dar net neprasidėjus reklaminei kampanijai, buvo atsisiųsti daugiau nei 25 000 kartų ir juos pamatė daugiau nei 8000 unikalių lankytojų.
Ateityje planuojama talpinti daugiau informacijos iš Lietuvos, pateikti įvairių naudingų patarimų ir tapti plačiausias reklamos galimybes siūlančiu žurnalu Lietuvoje.