Konsultacijas dėl kompiuterių naudojimo ir jų sutrikimo šalinimo telefonu 1518 teikianti bendrovė „Lintel“ klientams pasiūlė kompiuterių specialisto konsultacijų namuose paslaugą. Ji bus siūloma klientams, kurių kompiuterių sutrikimų neįmanoma pašalinti nuotoliniu būdu.
Naujoji paslauga yra teikiama bendradarbiaujant su bendrove „BMS Megapolis“, kurios specialistai ir vyks į klientų namus ar biurus visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.
„Jau pusantrų metų teikiama konsultavimo telefonu 1518 paslauga greitai populiarėja, tačiau matome, jog dėl įvairių sudėtingesnių sutrikimų neįmanoma apsieiti be specialisto atvykimo į namus. Todėl nusprendėme išplėsti skubios IT pagalbos telefonu 1518 paslaugą“, - teigė „Lintel“ generalinis direktorius Remigijus Šeris.
Kompiuterio taisymo namuose paslauga kainuos 60 litų už specialisto darbo valandą, didžiuosiuose miestuose bus taikomas 25 litų atvykimo mokestis. Kelionės į užmiestį yra apmokestintos papildomai, po 1,25 lito už kilometrą.
Šiuo metu skambinant trumpuoju numeriu 1518 konsultantai pataria kaip išspręsti dėl įvairių priežasčių kilusius kompiuterio sutrikimus, konsultuoja techninės ir programinės įrangos konfigūravimo klausimais. Sutikus vartotojui, konsultantas gali nuotoliniu būdu prisijungti prie kompiuterio ir pašalinti sutrikimą arba, pavyzdžiui, įdiegti programą.
Konsultacijų skambinant numeriu 1518 iš TEO tinklo minutės kaina yra 2 litai (su PVM) už minutę. Skambinant iš mobiliųjų operatorių tinklų minutės kaina yra 3 litai (su PVM). Pokalbio metu prisijungiant prie kompiuterio nuotoliniu būdu, papildomi mokesčiai nėra taikomi.
TEO LT, AB įmonių grupei priklausanti „Lintel" valdo didžiausią pagal verslo apimtis ir moderniausią pagal technologijas bei vadybą kontaktų valdymo centrą Lietuvoje. Bendrovė teikia paslaugas „Informacija telefonu 118", konsultuoja kompiuterių vartotojus telefonu 1518, o verslo klientams teikia nuotolinio klientų aptarnavimo sprendimus.