Tarptautinė informacinių technologijų kompanija IBM pristatė programinės įrangos „IBM Lotus Mashups“, „Lotus Connections“ ir „Lotus Quickr“ atnaujinimus, skirtus Web 2.0 principų taikymui versle. Naujosios programos spartins bendrovių verslo procesus virtualiose erdvėse.
Rinkai pristatoma „IBM Lotus Mashups“ programinė įranga leidžia paprastiems darbuotojams į savo kuriamas aplikacijas laisvai integruoti interaktyvią informaciją – „Google“ paieškos rezultatus ar filmuotą medžiagą iš „YouTube“.
Programą sudaro interaktyvių aplikacijų (angl. – mashup) kūrimo redaktorius, papildomai programos siūlomi arba parenkami komponentai – reitingai, komentarai, nuorodos bei specialus serveris, įdiegiamas į bet kurį kompiuterį.
IBM atstovai teigia, kad svarbiausia pasaulio darbo jėga šiuo metu yra jauni žmonės, todėl didelės kompanijos privalo suteikti galimybę jiems dirbti taip, kaip jie yra įpratę.
Pernai pristačiusi populiarią programinę įrangą biuro komunikacijai „Lotus Connections“, IBM žada per pirmąjį metų pusmetį išleisti naują jos versiją – „Lotus Connections“ tapo greičiausiai parduodamu programiniu produktu per visą IBM istoriją. Programa bus sujungta su „Yahoo“ ir „LinkedIn“ tinklais bei nurodys vartotojams naujausią papildytą informaciją juos dominančiuose tinklapiuose.
Kovo mėnesį vartotojus taip pat pasieks įmonės informacinių išteklių administravimo programa „Lotus Quickr 8.1“. Ją sudarys elektroninės bibliotekos, diskusijų forumai, nesunkiai modeliuojami pagal organizacijos struktūrą ir įvairios informacijos persiuntimo funkcijos.
„Šiuolaikinis žmogus išnaudoja visas interneto galimybes, įprato pats rasti informaciją ir neįsivaizduoja savo gyvenimo be informacinių technologijų“, – sako „IBM Lietuva“ programinės įrangos pardavimų vadovas Tautvydas Cibas. Pasak jo, dėl to pasikeitė ir programinės įrangos kūrėjų vaidmuo. Anksčiau didžiausią dėmesį skyrę funkcijų universalumui ir besąlygiškam vartotojų poreikių tenkinimui, dabar jie privalo palikti erdvės savarankiškai veikiančiai ir kuriančiai asmenybei.
IBM Global Business Services centrai visame pasaulyje neseniai ėmė teikti konsultacijas įmonėms, kaip ir kokiomis priemonėmis taikyti „Web 2.0“ idėjas verslo pažangai.