2007-aisiais vartotojams vis daugiau problemų kėlė nepageidaujamo turinio laiškai. Pagal statistiką, 2006-aisiais metais nepageidaujami laiškai sudarė apie 60% visų siunčiamų laiškų, o 2007-aisiais šis skaičius išaugo iki 73%.
Šiuos skaičiavimus atliko UAB „Informacijos alėja“, susumavusi savo duomenų centro 2007 metų duomenis. Praeitais metais įmonės duomenų centras apdorojo apie 25 mln. el.laiškų, iš kurių mažiau nei 7 mln. buvo naudingų el.laiškų. Daugiau nei 18 mln. laiškų buvo atpažinti kaip nepageidaujamo turinio laiškai (angl. SPAM) ir sunaikinti. Šie skaičiai yra panašūs visame pasaulyje, MessageLabs duomenimis, šiais metais pasaulyje SPAM sudarė iki 70% visų el.laiškų.
UAB „Informacijos alėjos“ duomenų centras aptarnauja daugiau nei 150 000 vartotojų el.paštą. Surinktos statistikos duomenimis, vienas el.pašto verslo vartotojas 2007-aisiais metais vidutiniškai gavo 14 el.laiškų per dieną. Iš jų 4 buvo skirti vartotojui, o 10 atpažinti kaip SPAM. Kompiuterinių virusų skaičius praėjusiais metais sumažėjo – vienam verslo vartotojui teko 5 infekuoti el.laiškai per metus.
Duomenų centre veikianti trijų pakopų apsaugos sistema laiškus klasifikuoja, vėliau nepageidaujamo turinio ir kompiuteriniais virusais infekuotus el.laiškus trina. Įmonės vadovas dr. Remigijus Laurutis tvirtina, kad investicijos ir įdiegta kompleksinė apsaugos sistema puikiai pasitvirtino. Per dieną vadovas gauna vos vieną ar du nepageidaujamo turinio laiškus. Tuo tarpu, be apsaugos sistemos, SPAM laiškų skaičius per dieną siekdavo iki trisdešimt. R.Lauručio teigimu, tai – puikus rezultatas, įrodantis, kad el.pašto paslaugų teikėjas gali sutaupyti vartotojų laiką ir padidinti kompiuterinį saugumą.