Geriausias eterio laikas televizijoje, kurio metu brangiausiai kainuoja reklama, o ekrane rodomos karščiausios laidos, yra vakaras. Tačiau „prime time“ principus atranda ir internetas, mat vaizdinį turinį siūlančios svetainės pastebėjo, kad ir jų lankytojų srautas gerokai suintensyvėja labai konkrečiu laiku – per kiekvienos darbo dienos pietus.
Vis daugiau darbuotojų įmonių biuruose ar tarnautojų valstybinėse institucijose pietus praleidžia prie kompiuterio, žiūrėdami linksmus klipus per „YouTube“, dienos politinių naujienų apžvalgą per CNN.com ar pan. Be to, akivaizdu, kad ši tradicija sutampa ir su nauju įpročiu – užkandžiauti prie kompiuterio ekrano. Jungtinėse Valstijose šis fenomenas jau net gavo oficialų pavadinimą - „video užkandžiavimas“ (video snacking).
Vaizdinis turinys per pietus populiarus dėl kelių priežasčių. Viena vertus, įsijungus bent 5 minutes trunkantį vaizdo klipą galima palikti kompiuterio pelę ramybėje ir abi rankas skirti maistui. Antra, kai kurie žmonės namuose įpratę valgyti priešais televizorių, tad biure pakaitalu tampa kompiuteris.
Interneto portalai jau pradėjo reaguoti į šias tendencijas. Kai kurie tinklalapiai būtent per pietus paskelbia naują – potencialiai populiarią – medžiagą, tikėdamiesi sulaikyti „pietinius naršytojus“ savo valdose ir paskatinti sugrįžti kasdien tuo pačiu metu. Be to, reklamos pirkėjams už reklamą pietų metu dažnai jau tenka atseikėti papildomų pinigų.
Naujais įpročiais suskubo pasinaudoti ir tradicinės žiniasklaidos priemonės. Pietų metu, kai jų tikslinės auditorijos sėdi prie kompiuterio, o ne televizoriaus, kai kurios JAV televizijos stengiasi juos pasiekti bent jau savo interneto svetainėse. Specialiai pietų pertraukai kuriamos internetinės TV laidos, kurias dažniausiai veda jaunesni nei įprasta televizijai žmonės – juk interneto žiūrovų auditorija plačiausia 18-34 m. amžiaus grupėje.
Vaizdinį turinį siūlantys portalai taip pat pastebėjo, kad per pietus populiaresnis lengvesnio pobūdžio turinys: trumpi humoristiniai vaizdeliai, linksmi reportažai, pikantiški reportažai ir pan.