Viena didžiausių Lietuvoje specializuota interneto paslaugų bendrovė „Baltnetos komunikacijos“ plečia siūlomų paslaugų paketą ir pristato dvi naujas paslaugas - apsaugą nuo elektroninio pašto šiukšlių ir sprendimą, skirtą pagerinti vidinę įmonės komunikaciją.
„Naujomis paslaugomis siekiame sukurti papildomą vertę savo klientams - jos suteiks galimybę greičiau ir efektyviau keistis informacija tiek įmonės viduje, tiek bendraujant su partneriais ar klientais“, - teigia Mindaugas Pranskevičius, „Baltnetos komunikacijų“ rinkodaros ir plėtros direktorius.
Pasak jo, pasaulinė praktika rodo, kad nepageidaujamų laiškų srautas išaugo net iki 60 proc. visos elektroniniu būdu gaunamos korespondencijos. „Tai mažina ne tik darbo efektyvumą, bet ir elektroninio pašto, kaip komunikavimo priemonės, patikimumą“, - pabrėžia jis.
Apsaugos nuo elektroninio pašto šiukšlių principas - elektroninių laiškų patikrinimas serveryje šalinant „nepageidautinus“. Tokiu būdu jie nebepatenka į elektroninio pašto dėžutę, o laikinai talpinami atskirame šiukšlių kataloge. Įmonės atlikto testo duomenimis, naudojant naująją paslaugą nepageidaujamų laiškų sulaikymo tikimybė siekia 97 proc.
Anot M. Pranskevičiaus, ši paslauga padeda ženkliai padidinti darbo su elektroniniu paštu efektyvumą. „Ji taip pat itin naudinga mobiliojo interneto ryšio vartotojams, kurių skaičius sparčiai auga. Tikrindami elektroninį paštą, jie moka už atsisiųstų duomenų kiekį, todėl tenka mokėti už kiekvieną elektroninio pašto šiukšlę. Naujoji paslauga atrenka tik reikiamus laiškus, tad sutaupo ne tik laiką, bet ir pinigus“, - pastebi „Baltnetos komunikacijų“ rinkodaros ir plėtros direktorius.
Antra įmonės pristatoma paslauga - „Intraweb“. Tai vidinės įmonės komunikacijos sprendimas, paremtas įmonėms darbuotojams skirta interneto svetaine. Šiuo sprendimu paprasta naudotis - į svetainę talpinti tekstinę informaciją, dokumentus, nuotraukas gali atsakingas darbuotojas, mokantis naudotis elementariais teksto redaktoriais. Paslauga ypač aktuali kelis filialus turinčioms organizacijoms, kadangi kils mažiau nesklandumų keičiantis informacija - visi įmonės filialai turės tiesioginį priėjimą prie tų pačių duomenų.
„Pristatydami šią paslaugą, siekiame padidinti klientų komunikacijos efektyvumą ir prisidėti prie sėkmingos jų įmonės veiklos. Kadangi visa reikiama įmonės informacija - dokumentai, veiklos procedūros, sutarčių šablonai, naudinga profesinė literatūra, šviežiausios įmonės naujienos bus svetainėje, todėl atsiras daugiau galimybių keistis žiniomis bei patirtimi įmonės viduje, sumažės naujų darbuotojų mokymui skiriamas laikas bei lėšos“, - paslaugos naudą pabrėžia M. Pranskevičius.