Tarptautinė interneto rinkodaros kompanija „TradeDoubler“ Lietuvoje pristato naują paslaugą „TD Pull“, skirtą elektroninių pardavimų skatinimui. Ši paslauga leidžia suburti prekybos partnerių ratą internete, padidinti investicijų į reklamą grąžą, naudojant komisinių už pardavimus kainodarą. Nauja paslauga pirmieji Lietuvoje pasinaudos internetinių loterijų organizatoriai UAB „Winloto“ (www.winloto.lt).
„Naujoji paslauga „TD Pull“ – pirmoji Partnerystės programų (angl. affiliate program) paslauga Lietuvoje. Dabar produktus ar paslaugas parduodanti įmonė, naudodama mūsų technologijas, gali suburti ir administruoti partnerių (tinklalapių) ratą, kurie parduoda produktus ar nukreipia pirkėjus internete. Mūsų sistemoje reklamos davėjai, lyg savotiškoje biržoje, gali publikuoti savo pasiūlymus tinklalapiams, o šie gali rinktis lankytojams aktualius produktus, patraukliausią komisinių struktūrą, kurti savo ar naudoti reklamos davėjo siūlomas reklamos priemones. Taip tarp parduodančios įmonės ir tinklalapių užsimezga glaudi partnerystė su bendru tikslu – parduoti. Tai lyg prekybos atstovų tinklas, veikiantis internete“, – paslaugą pristatė „TradeDoubler“ atstovybės Lietuvoje direktorius Renatas Jakubonis.
„TD Pull“, kaip tiesioginio pardavimų skatinimo priemonė, papildys „TradeDoubler“ siūlomų interneto rinkodaros paslaugų paketą Lietuvoje. Naudodamiesi šia paslauga, reklamos davėjai užsitikrins investicijų grąžą, su tinklalapiais atsiskaitys tik už nukreiptus pirkėjus, užpildytas registracijas, užklausas ir pan. Tuo tarpu pardavimų partneriai – įvairūs Lietuvos tinklalapiai – išplės savo pajamų šaltinius. Teminiai tinklalapiai praturtins savo turinį vartotojams naudingais pasiūlymais, o portalai pasiūlys naujas reklamos priemones: mini el. parduotuves, produktų katalogus, kainų palyginimo sistemas. Pavyzdžiui, tinklalapis apie informacines technologijas įsidiegs specialias „produktų lentynas“ – reklamos blokus, kuriuose pateikiamas nuolat atnaujinamas kompiuterius parduodančios įmonės asortimentas, realiu laiku pateikiamos kainos ir techniniai duomenys.
Pirmąja įmone Lietuvoje, kuri naudosis „TD Pull“ partnerių tinklu, tapo internetinių loterijų organizatorius UAB „Winloto“, pradėjęs savo veiklą šių metų kovo mėnesį. Tinklapyje Winloto.lt interneto lankytojams siūloma 12 skirtingų žaidimų, kuriuose galima laimėti pinigų.
„Mūsų kolegos Švedijoje tokioje partnerystės programoje dalyvauja jau keletą metų. Matydami, kad kolegų sprendimas pasiteisino, panašų projektą su „TradeDoubler“ inicijuojame ir Lietuvoje: galėsime efektyviau valdyti savo reklamos išlaidas, reklamos talpintojams mokėdami tik už per jų tinklalapius prisiregistravusius vartotojus ir šių vartotojų atliktus pirkimus. Naudos turės ir mūsų partneriai, reklamą talpinantys tinklalapiai, kuriems tai bus papildomas pajamų šaltinis“, – sakė UAB „Winloto“ generalinis direktorius Mindaugas Marcinkevičius.
„Naujoji paslauga naudinga visiems, kurie prekiauja internete. Pavyzdžiui, interneto vartotojas, tinklalapyje skaitydamas įspūdžius iš poilsinės kelionės, šalia straipsnio galės matyti kelionių agentūros pasiūlymą ir tokią pat kelionę rezervuotis sau. Tinklalapis gaus dalį pajamų nuo atliktos rezervacijos“, – pasakojo R. Jakubonis. „Tokiai rinkodaros veiklai vykdyti nereikės papildomo programavimo – „TradeDoubler“ pateiks visus įrankius internete“.
Nors partnerystės programos yra naujas reiškinys Lietuvoje, Europos šalyse šis modelis padeda parduoti tūkstančiams įmonių, o uždirbti – šimtams tūkstančių tinklalapių. Nuo 1999 metų „TradeDoubler“ diegia partnerystės programas daugumai didžiausių Europoje reklamos užsakovų, šiandien tokios programos veikia 18-oje šalių, tarp šia paslauga besinaudojančių tarptautinių klientų yra pasaulyje puikiai žinomi prekės ženklai „Dell“, „Apple“, „eBay“ ir kiti.