Antroji pagal dydį Lietuvoje telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ stengiasi atsiriekti kuo didesnį verslo klientų pyrago gabalą. Nuo šios dienos mobiliojo ryšio paslaugas teikianti bendrovė verslininkams ėmė šokti naują viliotinį – naujiems klientams tik už vieną litą siūlo įsigyti populiariausią tarp vadovų telefoną „Nokia 6230“.
„Kiekvienam vadovui svarbus įvaizdis – jis nori turėti šiuolaikinį telefono aparatą. Mūsų klientai net moderniausią ir populiariausią telefoną „Nokia 6230“ gali gauti tik už vieną litą. Šiame telefono aparate yra visos funkcijos, reikalingos vadovui. Tai dar vienas įrodymas, kad „Tele2“ verslo klientams sudaro puikias sąlygas“, -- sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Dar viena „Tele2“ naujiena – analogų Lietuvoje neturintis mokėjimo planas verslo klientams. Gavę šiuolaikinį telefono aparatą „Nokia 6230“, verslininkai kiekvieną mėnesį mokės papildomai po 20 litų, tačiau šiuos pinigus galės išnaudoti pokalbiams.
Be to, iki balandžio 30 dienos užsisakę paslaugą „Verslo komanda“, įmonių darbuotojai tarpusavyje ištisus metus kalbėsis nemokamai be jokio papildomo mokesčio.
„Kiekviena įmonė gali įvertinti, kad tokios sąlygos padeda gerokai sumažinti išlaidas“, – teigė „Tele2“ generalinis direktorius P.Masiulis.
Praėjusieji metai mobiliojo ryšio operatoriui „Tele2“ buvo sėkmingiausi. Ryšių Reguliavimo tarnybos duomenimis, metų pabaigoje „Tele2“ klientų skaičius viršijo milijoną: klientų buvo 1,162 milijono – tai yra du kartus daugiau nei prieš metus. Verslo klientų padaugėjo per 100 procentų.
Atlikti tyrimai įrodė, kad didžioji dauguma verslo abonentų yra patenkinti „Tele2“ paslaugomis. Pakeitę buvusį operatorių į „Tele2“, dauguma klientų sutaupė vidutiniškai 35 procentus kitam mobiliojo ryšio paslaugų teikėjui mokėtos sumos.
„Be to, Ryšių reguliavimo tarnybos atliktas tyrimas įrodė, kad ryšio kokybė praktiškai nesiskiria nuo kitų operatorių“, – privalumus vardijo P.Masiulis.