Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos lyderė bendrovė „Omnitel“ savo lojaliausiems klientams dovanoja dar vieną išskirtinį renginį. „Auksinius“ vartotojus, neturėjusius galimybės apsilankyti „Le Presbytere“ balete, gruodžio 18 dieną „Omnitel“ kviečia į „ABBA in Simphony“ kino koncertą, kurį Lietuvoje galės pamatyti tik ištikimiausi „Omnitel“ klientai.
„Norėtume atsiprašyti savo „Auksinių“ vartotojų, kuriems nepavyko pamatyti „Bejart Ballet Lausanne“ šou: susidomėjimas pirmuoju „Omni ID“ programos renginiu pranoko pačias optimistiškiausias prognozes, taip aktyviai nėra dalyvauta jokiame iki šiol mūsų organizuotame renginyje, - sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis. – Kita vertus, tai parodė, kad einame teisinga linkme, todėl iškart apsisprendėme nupirkti dar vieną išskirtinį renginį, į kurį pakviesime „Auksinius“ klientus, nepamačiusius „Le Presbytere“.
Lietuvoje vyks tik ištikimiausiems „Omnitel“ - verslo ir privatiems - klientams skirti „ABBA in Simphony“ kino koncertai.
„Auksiniai“ „Omnitel“ klientai bus asmeniškai informuoti apie tai, kada ir kur, pateikę „Auksinę „Omni ID“ kortelę, jie galės paimti savo kvietimą. Vartotojai, negavę kortelių paštu, jas gali atsiimti bet kuriame „Omnitel“ salone.
Atnaujinta „Omnitel“ lojalumo programa grindžiama ištikimybe. Tai pirmoji lojalumo programa Lietuvoje, kurios pagrindas – tik laikas, išbūtas bendrovės klientu. „Auksinės“ Omni ID“ kortelės ir jų teikiami privalumai skirti vartotojams, kurių numeris veikia „Omnitel“ tinkle dešimt ir daugiau metų. Tuo tarpu „Sidabrinės“ „Omni ID“ įteikiamos vartotojams, kurie ištikimi „Omnitel“ penkerius metus ir ilgiau. „Auksinių“ ir „Sidabrinių“ „Omni ID“ turėtojams skirti ypatingi pasiūlymai, didesnės nei su klasikine „Omni ID“ nuolaidos ir dovanos.