„Sony Group Corporation„ Las Vegase, Nevadoje, nuo antradienio, sausio 7 d. (PST) vyksiančioje parodoje CES® 2025 pristatys ilgalaikę viziją „Creative Entertainment Vision“, kurios „Sony“ sieks ateinančius 10 metų.
Pirmadienį, sausio 6 d., vykusioje „Sony“ spaudos konferencijoje kalbėjo „Sony Group Corporation“ prezidentas, vykdomasis ir finansų direktorius Hiroki Totoki. Kartu su įvairiais pranešėjais jis pristatė keletą pamatinių iniciatyvų, padedančių įgyvendinti „Sony“ „ Creative Entertainment Vision“, įskaitant naujus sprendimus, suteikiančius kūrybinę laisvę, pavyzdžiui, naują transporto priemonių apdorojimo sistemą, ir naujausius erdvinio turinio kūrimo sprendimus. Be iniciatyvų anime srityje, skirtų gerbėjų bendruomenei plėsti, „Sony“ taip pat atkreipė dėmesį į projektus, skirtus žaidimų intelektinę nuosavybę paversti vizualiniais kūriniais, bendrą kūrybą su muzikos atlikėjais ir naujas vietovės pramogų patirtis, kaip priemones, skirtas išplėsti žaidimų intelektinės nuosavybės pasaulį įvairiomis kryptymis. Tarp jų – anime serija pagal žaidimą „Ghost of Tsushima: Legends“, paskelbta naujos manga programėlės ‚Crunchyroll Manga‘ pradžia ir draminio serialo ‚The Last of Us‘ antrojo sezono išleidimo data.
„Sony“ su kviestiniu pranešėju, JAV nacionalinės futbolo lygos komisaru Rogeriu Goodellu, pasidalijo naujausiais sporto pramogų raidos pokyčiais. Be to, „Sony Honda Mobility“ taip pat pristatė savo elektromobilį „AFEELA 1“, kurio užsakymus pradės priimti nuo 2025 m.
Totoki spaudos konferenciją užbaigė pabrėždamas, kad „Sony“ „Creative Entertainment Vision“ apima kūrėjus, partnerius ir „Sony“ kolegas, kurie dirba kartu, kad sukurtų produktus, kurie žadintų vaizduotę ir kurtų beribį Kando jausmą.
Pagrindinė paroda
Remiantis „Creative Entertainment Vision“ – ilgalaike vizija, kurioje „Sony“ nori save matyti po 10 metų, parodoje daugiausia dėmesio bus skiriama naujausioms technologijoms ir iniciatyvoms, kuriomis siekiama išlaisvinti kūrėjų kūrybiškumą ir padidinti intelektinės nuosavybės vertę. Stendas sudarytas pagal tris „Sony“ „Kūrybinės pramogų vizijos“ etapus: „Creativities Unleashed“, „Boundaries Transcended“ ir „Narratives Everywhere“. Jame taip pat pristatoma meninė „Sony“ įsivaizduojamos kūrybos ateities išraiška, kurioje turinys gimsta ir yra plėtojamas kūrėjų.
Nauja transporto priemonių vaizdų apdorojimo sistema naudojanti „PXO AKIRA“
Šioje parodoje pirmą kartą pristatoma „PXO AKIRA“ – nauja pažangiausia sistema, kuri keičia tradicinį transporto priemonių fotografavimo būdą, didindama saugumą, mažindama išlaidas ir suteikdama kuo didesnę kūrybinę laisvę. „PXO AKIRA“ sujungia pažangų robotizuotą kameros kraną su specialiai sukurta judėjimo platforma, šviesos diodais ir integruota skaitmeninio dvynio priemone, kad būtų sukurtas „viskas viename“ sprendimas, skirtas transporto priemonėms filmuoti naudojant virtualią gamybą bet kokioje aplinkoje. Be to, parodoje bus pristatytas 3D rekonstrukcijos įrankis, kuris puikiai papildo „PXO AKIRA“ ir suteikia galimybę fiksuoti realaus pasaulio aplinką ir paversti ją įtraukiančiu 3D skaitmeniniu fonu.
„XYN™“ integruotas programinės ir techninės įrangos sprendimas, skirtas erdviniam turiniui kurti
„Sony Corporation“ šiandien paskelbė apie „XYN™“ – integruotą programinės ir techninės įrangos sprendimą, skirtą erdviniam turiniui kurti. Pasitelkiant unikalias fiksavimo, jutimo ir atvaizdavimo technologijas, „XYN“ naudoja patentuotus algoritmus, kad tiksliai užfiksuotų ir atkurtų objektus, žmogaus judesius ir foną realaus pasaulio erdvėse, todėl galima efektyviai atkurti 3D kompiuterinės grafikos gamybos aplinką ir palengvinti lanksčių darbo srautų kūrimą. Stende dalyviai gali susipažinti su šiuo metu kuriamais produktais ir sprendimais.