Lapkričio 7 d. Vilniuje mažmeninės prekybos profesionalus iš Lietuvos ir užsienio jau 20 kartą suburs kasmetinė „Baltic Retail Forum“ konferencija. Mažmeninės prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ organizuojamame renginyje, kaip ir kasmet, bus aptariamos aktualiausios sektoriaus tendencijos, technologinės naujovės, o savo įžvalgomis pasidalins būrys savos sričių ekspertų iš Lietuvos ir kitų šalių.
„StrongPoint“ nuotr.
Šiemet konferencijos metu bus aptariamos tokios temos kaip dirbtinio intelekto (DI) potencialas mažmeninėje prekyboje, prekybos procesų automatizavimas, vartotojų elgsenos pokyčiai, naujausios pirkėjų lojalumo tendencijos ir daugelis kitų. Konferencijos dalyviai galės pasiklausyti daugiau nei 10 pranešimų, kurie padės geriau užčiuopti mažmeninės prekybos rinkos pulsą, pasisemti naujų idėjų ir sužinoti apie sektoriui aktualias inovatyvias technologijas ir strategijas.
„Pastarieji metai į mažmeninės prekybos pasaulį atnešė nemažai pokyčių, prie kurių, norint veikti sėkmingai, svarbu kuo geriau prisitaikyti. Šiuos pokyčius lėmė ne tik technologinės inovacijos – į prekybos sritį sparčiai besiveržiantis dirbtinis intelektas, vis pažangesni automatizacijos sprendimai, bet ir pasikeitę vartotojų lūkesčiai, apimantys didesnės personalizacijos poreikį, tvarumo siekius ir naujų apsipirkimo kanalų paieškas. Tam, kad išliktų konkurencingi, prekybininkai turi šias tendencijas reflektuoti ir atrasti veiksmingas strategijas bei metodus, kurie leistų jas kuo geriau atliepti ir įveikti šiandien kylančius iššūkius“, – sako bendrovės „StrongPoint“ produktų organizacijos vadovas Julius Stulpinas, kuris moderuos „Baltic Retail Forum“ konferenciją.
Konferencijos metu pranešimus skaitys bendrovės „Zebra Technologies“ mažmeninės prekybos strategijos direktorius Mark Thomson, pasidalinsiantis įžvalgomis apie DI poveikį mažmeninei prekybai, taip pat „Swedbank“ investavimo strategas Vytenis Šimkus, kuris pristatys mažmeninės prekybos sektoriaus prognozes žvelgiant iš finansų rinkų perspektyvos. Verslo vystymo vadovas žiniasklaidos planavimo agentūroje „Media House“ skaitys pranešimą apie duomenų panaudojimo vartotojų dėmesiui pritraukti paradoksą, o ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Vadovų magistrantūros modulio „Strateginė rinkodara“ vadovė doc. dr. Lineta Ramonienė dalinsis patarimais, kaip atsidurti klientų galvose.
Konferencijos metu taip pat bus proga susipažinti su išsamia greito vartojimo prekių rinkos tendencijų, vartotojų mąstymo bei elgsenos pokyčių analize, kurią pristatys bendrovės „NielsenIQ” darbo su mažmenos tinklais projektų vadovė Kristina Maslinskaitė. Bendrovės „Edgify“ operacijų vadovas Mitchell Goldman papasakos, kaip dirbtinis intelektas gali padėti sumažinti prekybininkų nuostolius ir padidinti pelningumą.
Ne ką mažiau aktualų pranešimą skaitys ir komunikacijos sprendimų bendrovės „VoCoVo“ vadovas Jungtinės Karalystės, Šiaurės ir Rytų Europos rinkoms Aaron Copestake. Jis pasidalins įžvalgomis apie tai, kaip tinkami komunikacijos sprendimai prekybos vietose gali užtikrinti didesnį saugumą, efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. Bendrovės „LS Retail“ regioninių pardavimų direktorė Europoje Katja Ocvirk papasakos apie prekybininkų naudojamos programinės įrangos atnaujinimo svarbą.
„Baltic Retail Forum“ vyks lapkričio 7 d. ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto patalpose Vilniuje, adresu Gedimino pr. 7. Daugiau informacijos apie konferenciją ir dalyvių registracijos formą galima rasti renginio interneto svetainėje.