„Google“ jau kuris laikas kovoja su tais vartotojais, kurie naudojasi „YouTube“ platforma su įjungta reklamų blokavimo priemone. Internautai neseniai pastebėjo ir dar vieną gudrybę – naudojant tokias priemones vaizdo įrašai kraunasi gerokai lėčiau nei turėtų. Tačiau ir tai dar ne viskas.
„YouTube“ platformos vartotojai visoje Europoje praneša apie gerokai padidėjusias individualių ir šeimos planų kainas. Panašu, kad „Google“ valdomoje vaizdo įrašų platformoje taikomas visuotinis kainų pakėlimo procesas ir tai palies visus naudotojus.
Pranešama, jog „YouTube“ prenumeratoriai gauna el. laiškus, kuriuose informuojami apie netrukus įsigaliosiančius pakeitimus. Asmeninio ir šeimos planų kainos turėtų kilti jau nuo lapkričio mėnesio, o tai, žinoma, palies ir šios platformos naudotojus Lietuvoje.
Belgijoje, Nyderlanduose ir Italijoje už šeimos planą netrukus teks susimokėti net 26 eurus, nors dabar tokia prenumerata kainuoja nuo 18 eurų, o individualaus plano kaina nuo 12 eurų išaugs iki 14. Apie analogiškus pokyčius pranešama ir Šveicarijoje, Švedijoje, Norvegijoje bei kitose valstybėse.
„YouTube“ atstovai kol kas nėra pateikę detalaus šalių sąrašo su naujosiomis kainomis, tačiau net neabejojama, kad šie pokyčiai bus pritaikyti daugelyje valstybių, kur siūlomos mokamos prenumeratos. Tai reiškia, jog už „YouTube“ prenumeratą daugiau mokėti turės ir lietuviai, tačiau kokia tiksli suma – šiuo metu dar nėra žinoma.
Verta pastebėti ir tai, jog toks kainų pakėlimas yra ganėtinai žymus. Kai kurie vartotojai jau skundžiasi dėl įvyksiančių pokyčių „Reddit“ platformoje, kur pastebima ir tai, kad „YouTube Premium“ dabar yra viena brangiausių transliacijos paslaugų.
„YouTube“ tęsia kova su reklamų blokavimo priemonėmis
„YouTube“ ir toliau tęsiasi eksperimentai, kurie susiję su bandymais pažaboti reklamų blokavimo priemones naudojančius lankytojus. Pranešama, kad televizoriuose daugiau šios vaizdo įrašų platformos naudotojų rodo skelbimus net sustabdžius vaizdo įrašus.
Jei žiūrite „YouTube“ vaizdo įrašus per televizorių neturėdami „Premium“ prenumeratos - būkite pasiruošę, kad net pristabdžius vaizdo įrašą jus atakuos reklamos. Remiantis daugelio naudotojų pranešimais, „Google“ priklausanti platforma televizoriuose pristabdyto vaizdo įrašo metu pradėjo rodyti naujo formato reklamas.
Praėjusių metų gegužę „YouTube“ paskelbė apie „Pause ads“ formatą ir pradėjo jį bandyti pasirinktuose regionuose. Dabar atrodo, kad vaizdo įrašų gigantė pradėjo diegti „Pause ads“ formatą daugiau naudotojų visame pasaulyje.
Vartotojai „Reddit“ ir socialinės žiniasklaidos platformoje „X“ pasidalijo ekrano nuotraukomis, kuriose išryškėja reklamos, rodomos sustabdžius „YouTube“ vaizdo įrašą. Kaip matyti paveikslėliuose, vaizdo įrašas susitraukia į mažesnį langą kairėje, o dešinėje rodomas skelbimas.
Reklamos stulpelyje yra užrašas „Sponsored“, kurio viršuje yra prekės ženklo pavadinimas ir logotipas, o po juo – reklama. Taip pat matysite skelbimo antraštę, mygtuką „Atmesti“, kad uždarytumėte jį, ir mygtuką „i“, kad sužinotumėte daugiau apie rodomą reklaminį turinį. Reklama automatiškai išnyksta atnaujinus vaizdo įrašą arba galite jį pašalinti rankiniu būdu paspausdami išjungimo mygtuką.