Visame pasaulyje yra daug muzikos srautinio perdavimo paslaugų, todėl rinka yra labai konkurencinga. Kiekviena srautinio perdavimo paslauga savo strategijomis kovoja, kad pakiltų į lentelės viršų.
Nors kai kurie iš jų daugiausia dėmesio skiria muzikos kokybei, kiti verčiau šiek tiek nutolsta nuo aukščiausios kokybės srautinio perdavimo ir renkasi prieinamą kainą. Būtent pastarąjį aspektą nusprendė pakoreguoti „Spotify“, kuomet pernai pakėlė savo prenumeratų kainas.
Kiek anksčiau, mūsų šalyje „Premium“ prenumerata kainavo 6,99 eurus, o nuo praėjusių metų vidurio ši kaina pasiekė 7,99 eurus. „Premium Duo“ plano kaina pakilo nuo 8,99 iki 10,49 euro per mėnesį, o „Premium Family“ kaina nuo 10,99 iki 12,99 euro. Ir tai dar ne pabaiga.
Dar balandį buvo pasirodę pranešimų, jog „Spotify“ ir vėl ketina kelti kainas, o dabar tai patvirtino ir bendrovės atstovai. Tiesa, bent jau kol kas kainos didėja tik JAV rinkoje, kur premium planas kainuos 11,99 JAV dolerius, „Premium Duo“ – 16,99, o o „Premium Family“ – 19,99 JAV dolerius. Vienintelė išimtis – studentų plano kaina nesikeičia.
Kaip jau minėjome, šis kainų kėlimas kol kas vyksta tik JAV rinkoje ir įsigalios jau nuo kito mėnesio. Tačiau net neabejojama, kad analogiški veiksmai pasieks ir „Spotify“ naudotojus kituose regionuose. Verta pastebėti ir tai, jog ši muzikos programėlė dabar yra brangesnė ir už „Apple Music“. JAV rinkoje šios aplikacijos prenumerata kainuoja 10,99 JAV dolerius.
„Spotify“ nusprendė kelti savo kainas nepaisant ganėtinai sėkmingų finansinių rodiklių. Pastaruoju metu šią programėlę valdanti bendrovė fiksavo 20 proc. didesnes pajamas, o „Premium“ planų turėtojų skaičius išaugo 14 proc. Panašu, jog „Spotify“ siekia maksimaliai išnaudoti itin sėkmingą periodą.
Kalbant apie Lietuvos rinką, jeigu ir čia kils „Spotify“ kainos, tuomet tikėtina, kad „Premium“ planas mums kainuotų 8,99 eurus. Atlikus analogišką kainų kėlimą kaip ir JAV rinkoje, „Premium Duo“ plano kaina išaugtų iki 12,49, o „Premium Family“ – net 15,99 eurų.