Pastaruoju metu „Tesla“ patiria didelį spaudimą iš konkurentų, kurie sumaniai naudojasi Elono Musko įmonės problemomis.
Pavyzdžiui, „Reuters“ pranešė apie atsisakymą gaminti biudžetinį elektromobilį už 25 000 JAV dolerių (šiandien pigiausio „Tesla“ modelio – „Model 3“ – kaina yra apie 40 000 JAV dolerių), po to „Twitter“ tinkle pasirodė griežta Musko reakcija, kaltinanti „Reuters“ melu.
Tačiau jis nepatikslino, ką tiksliai jis turėjo omenyje sakydamas melas, tačiau pranešė apie rugpjūčio 8 d. įvyksiantį visiškai autonominio vairavimo sistemą turinčio roboto-taksi pristatymą.
Idėja apie jo sukūrimą kilo prieš penkerius metus tuo pačiu metu, kai buvo paskelbta apie kibernetinį sunkvežimį. Kalbėdamas apie biudžetinį elektromobilį, kurio serijinė gamyba buvo numatyta 2025 m., E. Muskas turėjo omenyje „Model 2“ kodiniu pavadinimu „Redwood“.
Bendrovė planuoja per metus pagaminti 10 mln. elektromobilių. Savo ketinimų rimtumą jis parėmė žodžiais: „mes miegosime prie surinkimo linijos, bet mes tai pasieksime“.
Artimiausiu metu „Tesla“ ir jos vadovybei teks išspręsti dvi rimtas problemas: įveikti sumažėjusią jos elektromobilių paklausą Jungtinėse Valstijose (8 % per metus) ir konkuruoti su sparčiai augančiais Kinijos automobilių gamintojais, tokiais kaip BYD, kurių pardavimai pernai išaugo 13 %.