Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Naujienos » Įvykiai, renginiai Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Lėtėjanti ekonomika skatina verslo atstovus peržiūrėti ne tik pardavimo planus, bet ir įrankius. Į pagalbą pasitelkiami dirbtinio intelekto (DI) bei duomenų analitikos sprendimai atveria naujas galimybes individualizuotiems pardavimams (angl. Account-based Selling, ABS) bei į tikslinius klientus orientuotai rinkodarai (angl. Account-based Marketing, ABM). Tokia technologinė pažanga vis labiau yra ne pasirinkimas, o būtinybė B2B verslui, teigia pardavimų konferencijos „Sales Tech Day“ organizatoriai.

„Individualizuoti pardavimai verslo klientams, vadinamasis ABS, nėra plačiai paplitusi, bet labai efektyvi pardavimų strategija, ypač B2B įmonėms, siūlančioms programinę įrangą kaip paslaugą (SaaS), bei technologijų ir finansų verslo atstovams. Vis daugiau įmonių, užuot „šaudžiusios“ aklai pasiūlymus į visas puses, pasirenka konkrečiam klientui DI ir duomenų analitikos pagalba pritaikytas rinkodaros bei pardavimų pastangas, kad ne tik atitiktų, bet viršytų jo lūkesčius“, – komentuoja Lietuvoje įkurto startuolio „Evergrowth“ bendraįkūrėjas ir vadovas JB Daguene.

Neseniai 2,2 mln. JAV dolerių investiciją pritraukusio startuolio vadovas neslepia – sėkmingai ABS pardavimų strategiją taikančios įmonės pasiekia 5-9 kartus didesnę investicijų grąžą.

„ABS pardavimų strategija iš esmės išsiskiria į klientą orientuotu požiūriu – svarbu suprasti ir tenkinti unikalius kiekvieno kliento poreikius. Ši strategija skatina kurti stipresnius santykius su klientais, kas šiandieninėje konkurencingoje rinkoje yra itin svarbu. ABS metodikos veiksmingumą įrodo ir įvairūs tyrimai. Prieš kelerius metus TOPO apklausa atskleidė, kad 80 proc. įmonių, naudojančių ABS metodiką, pardavimai išaugo, o 86 proc. – pagerėjo sandorių rodikliai“, – sako JB Daguene.

Balandžio 11 d. Vilniuje „Evergrowth“ organizuojamos pardavimų konferencijos „Sales Tech Day“ metu kviestiniai pranešėjai dalinsis naujausiomis B2B pardavimų bei rinkodaros taktikomis ir pavyzdžiais, tarp kurių – ABS bei ABM metodikos.

Tarp verslo klaidų – ir procesų trūkumas

Pasak JB Daguene, nepaisant ABS, kaip pardavimų įrankio, patrauklumo verslui, nemažai įmonių vadovų susiduria su iššūkiu, kaip efektyviai įdarbinti duomenis, ypač kai norima pasiekti kuo daugiau tikslinių verslo klientų.

„DI technologijų atsiradimas tapo esminiu lūžio tašku taikant ABS pardavimų taktiką, nes jos siūlo gilesnę ir greitesnę duomenų analizę bei kategorizavimą, ypač kai kalba eina apie pardavimų piltuvėlio viršutinę dalį. DI pagalba verslas gali tiksliau segmentuoti klientus ir pritaikyti jiems geriausiai tinkančias pardavimo strategijas, tokiu būdu gerokai padidinant šių strategijų efektyvumą“, – teigia jis.

Pašnekovo teigimu, viena didžiausių klaidų diegiant ABS pardavimuose – nepakankamas dėmesys konkretiems kliento poreikiams bei iššūkiams, taip pat idealaus pirkėjo profiliui (angl. Customer Profile), dėl ko nesukuriamas unikalus pardavimo pasiūlymas (angl. unique selling proposition, USP). Taip pat neturint pakankamai resursų ABS taikymui, neretai verslas apsiriboja tik į tikslinius klientus orientuota rinkodara (ABM).

Pasak konferencijos „Sales Tech Day“ pranešėjo Andrei Zinkevich, vieno labiausiai žinomų ABM specialistų ir „FullFunel“ bendraįkūrėjų, į tikslinius klientus orientuota rinkodara taip pat ne visada duoda norimų rezultatų – ypač kai organizacijos viduje nėra sustyguoti procesai, dėl ko nesuprantama, kokių rinkodaros įrankių labiausiai reikia.

„Pastaraisiais metais ABM tapo populiari tarp rinkodaros specialistų, ypač JAV ir Kanadoje, tačiau ji dar nėra plačiai taikoma B2B įmonėse. Dažniausiai verslo atstovai nesupranta, kaip veikia į tikslinius klientus orientuota rinkodara, ir daro klaidą manydami, kad tai yra pakaitalas tradiciniam potencialių klientų kontaktų (angl. leads) rinkimui. Dar blogiau – verslas skuba investuoti į brangius įrankius, tokius kaip rinkodaros automatizavimas ir ABM daugiasluoksnis valdymas (angl. ABM orchestration software), dėl ko sukeliami lūkesčiai greitam atsiperkamumui ir vietoj sėkmingos ABM strategijos organizacija ją paverčia dar viena „leads“ rinkimo programa“, – sako A. Zinkevich.

Pašnekovo teigimu, norint sėkmingai startuoti su į tikslinius klientus orientuota rinkodara, reikėtų pradėti nuo rinkodaros pagrindų ir jau turimų įrankių – ryšių su klientais valdymo sistemos (CRM), klientų įsitraukimo duomenų (naujienlaiškiai, seminarai ir kt.), tikslinių klientų kontaktų paieškos, organizacijos internetinės svetainės lankomumo analitikos ir kt.

Jam pritaria kolega ir verslo bendraįkūrėjas Vladimir Blagojevic – ABM strategija sėkmingai taikoma nuo ankstyvosios stadijos startuolių iki didžiųjų korporacijų, tačiau įrankio tinkamumą apibrėžia ne verslo dydis, o veiklos aspektai.

„ABM strategija efektyviausiai veikia ilgo ciklo pardavimams, didelės vertės pasiūlymams, taip pat kai parduodamas ne vien produktas ar paslauga, bet ir kompetencijos, konsultacijos sprendžiant klientų iššūkius. Be to, į tikslinius klientus orientuota rinkodara itin veiksminga B2B segmente, kai potencialus rinkos dydis apima 500-1000 įmonių visame pasaulyje ir galutinį sprendimą kliento pusėje priima ne vienas asmuo“, – sako V. Blagojevic.

Pardavimų konferencijoje „Sales Tech Day“ pranešimus skaitys „Evergrowth“, „FullFunel“, „Growblocks“, „Brandwatch“, „Dreamdata“, „Winning By Design“ atstovai ir kiti.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama