Populiarias „Facebook“ ir „Instagram“ platformas valdanti JAV kompanija „Meta“ Europoje pradėjo siūlyti savo prenumeratos paslaugas. Kai kurie vartotojai, įsijungę vieną iš platformų jau pasitinkami su pasirinkimu – mokėti 9,99 euro už naršymą be reklamų ar naudotis platformomis kaip iki šiol. Nuo kovo prenumeratorių lauktų nauji pokyčiai, kadangi papildomai būtų apmokestintos ir kitos paskyros, esančios konkrečiame vartotojo paskyrų centre.
„Facebook“ / Ekrano nuotr.
„Facebook“ įsijungusius vartotojus gali pasitikti neįprastas vaizdas – šio socialinio tinklo vartotojams pateikiami du pasirinkimai: ar jie norėtų toliau naudotis nemokama paslauga, tačiau matyti reklamas, ar naršyti be reklamų.
Pastaroji opcija, naudojantis „Facebook“ kompiuteryje, kainuoja 9,99 euro per mėnesį, įskaitant mokesčius.
Paspaudus nemokamą pasirinkimą, viskas lieka kaip buvę – naršote platformoje, tačiau matote reklamas. Vartotojas savo nustatymuose bet kada gali pasirinkti mokamą planą.
Tuo tarpu užsisakant prenumeratą, bendrovė informuoja, kad iki kovo 1 d. iš vartotojo bus imamas fiksuotas 9,99 euro/mėnesį mokestis.
„Po kovo 1 d. už 1 paskyrą mokėsite 9,99 euro/mėnesį ir po 6,00 euro/mėn. už kiekvieną papildomą „Facebook“ arba „Instagram“ paskyrą šiame Paskyrų centre“, – rašoma mėginant užsisakyti šį planą.
Tuomet vartotojui dar kartą primenami įkainiai, o paspaudęs „Tęsti“ jis nukreipiamas į mokėjimo langą, kur gali suvesti savo kortelės duomenis ir sumokėti už naująją prenumeratą.
Kaip buvo pranešta spalio pabaigoje, JAV technologijų bendrovė „Meta“ nuo lapkričio „Facebook“ ir „Instagram“ naudotojams Europoje siūlys nusipirkti prenumeratą, leisiančią naudotis šiais socialiniais tinklais be jokios reklamos.
Įmonė teigė, kad Europos naudotojai galės užsiprenumeruoti paslaugą už 9,99 euro per mėnesį internete arba 12,99 euro „iOS“ ir „Android“ sistemose, rašė naujienų agentūra BNS.
„Meta“ nurodė, kad tokią prenumeratą įveda siekdama laikytis, kaip ji teigia, besikeičiančių Europos reglamentavimo taisyklių.
„Siekdami laikytis besikeičiančių Europos reglamentų, ES, EEE (Europos ekonominėje erdvėje) ir Šveicarijoje pristatome naują prenumeratos galimybę“, – sakoma anksčiau išplatintame bendrovės pranešime.