Nepriklausomam elektros energijos tiekėjui „EGTO Energija“ sustabdžius veiklą ir įsipareigojimus klientams perėmus „Enefit“, „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) skirs papildomus resursus ir pasirūpins, kad klientų perkėlimo procesas įvyktų sklandžiai. Buvusiems „EGTO Energija“ klientams nereiks atlikti jokių papildomų veiksmų. Elektros energija bus tiekiama įprastai.
„Enefit“ perims „EGTO Energija“ įsipareigojimus daugiau nei 7300 klientų. Techninis klientų duomenų perkėlimas į „Enefit“ užtruks kelias dienas. „Enefit“ taip pat konsultuoja klientus ir atsako į iškilusius klausimus.
„Elektros energijos sektoriaus transformacija ir rinkos liberalizavimas kai kuriems tiekėjams sukėlė sunkiai įveikiamų iššūkių, tačiau rinkoje veikiantys žaidėjai siūlo klientams konkurencingas sąlygas, o ESO, kaip operatorius, padeda sklandžiai įvykdyti klientų perkėlimą ir užtikrina nenutrūkstamą elektros energijos tiekimą visiems vartotojams nepriklausomai nuo to, su kuriuo tiekėju pasirašyta sutartis“, - sako Audrius Buivydas, ESO Sprendimų klientams departamento vadovas.
A. Buivydas taip pat primena, kad tiek 5691 buitinis, tiek 1697 verslo klientai turi teisę naujai sudaryti sutartį su jų poreikius geriausiai atitinkančiu nepriklausomu tiekėju.
Šiuo metu buitiniai klientai gali rinktis iš trijų nepriklausomų tiekėjų: „Elektrum Lietuva“, „Enefit“ ir „Ignitis“. Tuo tarpu verslo klientai gali rinktis vieną iš kelių aktyviai veikiančių tiekėjų.