Elektronika.lt
 2024 m. rugsėjo 27 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Rugsėjo 27 d. 17:38
Reikalavimai auga: finansų įmonėms teks užtikrinti skaitmeninį operacinį atsparumą
Rugsėjo 27 d. 14:23
Prancūzija pranešė sukūrusi pirmąjį pasaulyje lazerinį ryšį tarp kosmoso ir Žemės
Rugsėjo 27 d. 11:22
Kaip pasirinkti tinkamą dažnio keitiklį?
Rugsėjo 27 d. 08:24
Ar Lietuvoje yra vietos energijos kaupikliams?
Rugsėjo 26 d. 20:26
Skaitmeninis pėdsakas: ar žinote, kokius duomenis apie vaikus paliekate internete?
Rugsėjo 26 d. 17:45
„GovTech Leaders 2024“ konferencija: kaip dirbtinis intelektas ir kitos technologijos keis valstybės raidą?
Rugsėjo 26 d. 14:11
Teisė atsijungti: Lietuvos darbuotojai turi šią galimybę
Rugsėjo 26 d. 11:27
El. pašto rinkodara auga toliau: naujos taisyklės ir nekintantys principai
Rugsėjo 26 d. 08:25
Atsisveikiname su sodybomis, grįžtame į miestą – kaip tinkamai palikti elektros įrenginius
Rugsėjo 25 d. 20:27
Daugiau saugumo, mažiau rūpesčių: „Google Chrome“ atsisako slaptažodžių „Windows“, „Mac“, „Linux“ ir „Android“ platformose
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Naujienos » Įvykiai, renginiai Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Po daugiau nei dviejų savaičių kelionės didžiausias šalies istorijoje gabentas krovinys – „Orlen Lietuva“ reaktorius – pasiekė tikslą. 145 kilometrus iš Klaipėdos jūrų uosto į Mažeikių naftos perdirbimo gamyklą gabentą reaktorių visą kelią lydėjo ir „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) suburtos elektrikų, dispečerių bei rangovų komandos. Jos sėkmingai įvykdė visus būtinus darbus: saugant elektros tinklų infrastruktūrą teko laikinai atjungti elektros energiją, ta čiau tiekimas buvo atnaujintas dvigubai greičiau nei planuota.

„Krovinį elektrikai lydėjo Klaipėdos, Kretingos, Skuodo ir Mažeikių rajonuose nuo rugpjūčio 6-osios iki 21 dienos. Šiame kelio ruože reikėjo ne tik pasirūpinti elektros tinklo infrastruktūra, bet tuo pačiu užtikrinti, kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų. Apie atjungimus didžiąją dalį vartotojų galėjome įspėti ir tą padarėme iš anksto, o elektros energijos tiekimas vidutiniškai buvo atnaujintas vos po 4,5 valandų, nors buvo numatyta, kad atjungimai gali trukti iki 10 valandų“, – sako ESO atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė.

Pasak jos, klientų informavimo procesas pradėjo strigti, kai krovinys sustojo dėl nepalankių oro sąlygų. „Buvo sunku prognozuoti, kada reaktorius vėl pajudės ir kiek laiko galės važiuoti, todėl kai kuriems vartotojams pranešimai nebuvo išsiųsti laiku kaip numato teisės aktai. Tokių priverstinių sustojimų buvo keli, kai reikėjo naujai derinti tiek darbuotojų, tiek ir vartotojų atjungimų grafikus, taip pat atlikti kitus pakeitimus, tačiau galiausiai procesus pavyko sėkmingai sustyguoti“, – apie iškilusias kliūtis pasakojo R. Juodkienė.

Apie laikinus atjungimus ESO vartotojus informavo elektroniniais laiškais arba trumposiomis žinutėmis, o likus parai iki darbų pradžios siuntė priminimus. Gabenant milžinišką reaktorių teko atšaukti planinius darbus, tokius kaip elektros tinklo rekonstrukcijas, naujų vartotojų prijungimus. Visi darbai atnaujinti šią savaitę.

ESO atstovė taip pat priminė, kad šios kelionės metu kelias dienas Lietuvoje siautėjo audros, kurios pridarė daug žalos gyventojams. Tuo metu ESO prioritetą teikė nuo audros nukentėjusiems žmonėms ir sutelkė papildomas pajėgas, kad gedimai būtų pašalinti kuo greičiau. Tuo pačiu metu ESO ir rangovų darbuotojų brigados užtikrino, kad numatyti darbai vežant reaktorių vyktų sklandžiai.

Gabenant krovinį, 145 kilometrų kelių ruože reikėjo išmontuoti, o reaktoriui pravažiavus, atstatyti net 178 oro linijų sankirtas. Elektros energijos atjungimais ir pajungimais visos kelionės metu rūpinosi 106 brigados, o tai daugiau nei 200 elektrikų. Jų darbus koordinavo 32 dispe čeriai. Darbai nenutrūkstamai vyko ir naktį, ir dienos metu, todėl darbuotojai dirbo pamainomis.

Vadovaujantis vežėjo sudarytu maršrutu, elektros energijos tiekimą laikinai teko sutrikdyti 2986 vartotojams.

ESO primena, kad Žemaitijos keliais gabento reaktoriaus svoris kartu su transporto priemone siekė 2 200 tonų, bendras ilgis 93 metrai, o aukštis daugiau nei 10 metrų. Nors buvo skelbta, kad vidutinis greitis sieks vos 2-3 km/h, krovinys judėjo gerokai greičiau. Beveik pusantro šimto kilometrų ruože krovinys stovėjo specialiai įrengtose poilsio aikštelėse. Tokių buvo įrengta dešimt.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama