Savo tinklaraščio puslapyje „YouTube“ komanda pranešė apie būsimus platformos pakeitimus, kurie turėjo įtakos skelbimų rodymo formatui žiūrint „YouTube“ per televizorių.
Įmonė ketina pridėti 30 sekundžių reklaminius vaizdo įrašus vietoj dabar matomų dviejų po 15 sekundžių. Praleisti skelbimų nepavyks, bet galite juos pristabdyti, kad sužinotumėte išsamią informaciją. Tokie vaizdo įrašai bus rodomi „YouTube Select“.
Antrasis svarbus atnaujinimas yra skelbimai, kurie rodomi, kai vartotojas pristabdo vaizdo įrašą. Tokiu atveju pats vaizdo įrašo formatas sumažės, o šalia jo atsiras langas su reklama ir mygtuku „Atmesti“, kuris leis grįžti prie turinio peržiūros.
Vienintelis sprendimas atsikratyti skelbimų bus mokama „YouTube Premium“ prenumerata, nes „YouTube“ aktyviai kovoja su trečiųjų šalių blokatoriais.
Iš pradžių naujovės bus prieinamos vartotojams iš JAV, o vėliau jos pasirodys ir kituose regionuose.