„Google“ valdoma „Youtube“ vaizdo įrašų platforma nuolatos yra tobulinama bei sulaukia įvairių pokyčių. Didžiausia vaizdo įrašų platforma stengiasi vartotojams pasiūlyti vis daugiau naujovių, o dabar pradėti testavimai ir dar vienos naujos galimybės.
„YouTube“ jau pradėjo testuoti TV kanalų transliavimą savo platformoje, o šios galimybės veikimą turėtų palaikyti transliacijų metu rodomos reklamos. Skelbiama, jog bendrovė veda derybas su įvairiomis kompanijomis tam, kad „YouTube“ naudotojams pasiūlyti įvairius TV šou, filmus, o taip pat ir visą tam tikrų kanalų turinį.
Remiantis naujausiais duomenimis, tokia galimybė jau dabar yra prieinama kai kuriems „YouTube“ vartotojams. Tokiu būdu tikimasi išbandyti šią naujovę ir įvertinti ar tai tikrai yra aktualu platformos naudotojams. „YouTube“ vertina žiūrovų susidomėjimą ir, jei viskas vyks pagal planą, „Google“ priklausanti platforma ketina prašyti 45 proc. reklamos pajamų iš TV kompanijos.
„Google“ ir „YouTube“ atstovai jau kuris laikas bando į savo platformą prisivilioti populiarius renginius iš televizijos kanalų. Dar visai neseniai buvo pasiektas susitarimas su NFL dėl „Sunday Ticket“ transliacijų, kurios prasidės jau šiemet. Verta pastebėti ir tai, jog platformoje daugiau dėmesio sulaukia ir trumpų vaizdo įrašų kūrėjai, kurie jau gali uždirbti iš „Shorts“ formato įrašų.
Kol kas nėra žinoma ar „YouTube“ naują paslaugą ketina pasiūlyti tarptautiniu mastu ar tai tik bus skirta tam tikriems regionams.