Ilgai žadėtas Elon Musk „Twitter“ moderavimo mažinimas ir uždraustų paskyrų, pavyzdžiui, Donaldo Trumpo, atkūrimas kelia nerimą reklamuotojams. Pranešama, kad keli iš jų sustabdė arba beveik sustabdė savo reklamos skelbimus platformoje, ir atrodo, kad „Apple“ yra viena iš jų.
„Apple“ beveik sustabdė reklamą „Twitter“. Ar jie nekenčia žodžio laisvės Amerikoje?“ E. Musk parašė tviteryje. Po to jis paskelbė keletą pranešimų, kuriuose kritikavo tariamus „Apple“ cenzūros veiksmus, taip pat jos 30 proc. dalį nuo visko, kas parduodama „App Store“. Vadovas taip pat klausė, ar „Apple“ gali persekioti ir „Tesla“.
Musk taip pat patvirtino, kad „Apple“ pagrasino pašalinti „Twitter“ programėlę iš „App Store“. Priežastis nebuvo nurodyta, tačiau vėliau jis žurnalistui patvirtino, kad „Apple“ kelia moderavimo reikalavimus.
Teigiama, kad ir „Google“, ir „Apple“ svarsto galimybę pašalinti „Twitter“, jei ji bus be jokio moderavimo; E. Musk taip pat kalbėjo apie galimybę uždirbti iš suaugusiųjų turinio svetainėje, panašiai kaip „OnlyFans“. Savininkas sako, kad jei bendrovės nuspręs uždrausti programėlę, jis sukurs savo telefoną.
Teigiama, kad „Apple“ buvo vienas didžiausių reklamos užsakovų „Twitter“ socialiniame tinkle, reklamai kasmet išleidžiantis daugiau kaip 100 mln. dolerių. Tačiau santykiai ėmė prastėti, kai pagrindinis „Apple“ vadovas Phil Schiller neseniai ištrynė savo paskyrą po to, kai E. Musk pasiskundė dėl „Apple“ mokesčių, vadindamas juos paslėptu 30 proc. mokesčiu internetui. „The Guardian“ rašo, kad per savaitę prieš E. Musk įsigyjant „Twitter“ (spalio 16-22 d.) „Apple“ reklamai platformoje išleido 220 800 JAV dolerių. Lapkričio 10-16 d. ši suma sumažėjo iki 131 600 JAV dolerių. Tikimasi, kad jos reklamai išleidžiama suma ir toliau mažės.
Išmetimas iš „Apple“ parduotuvės būtų didelis smūgis „Twitter“ – sunku įsivaizduoti, kad Musk pagamintas telefonas padėtų. Ši situacija primena programėlę „Parler“, kurią šiuo metu yra įsigijęs Ye, geriau žinomas kaip Kanye Westas. Ji buvo pašalinta iš „Google Play“ ir „Apple App Store“ parduotuvių po praėjusių metų sausio 6 d. išpuolio Kapitolijuje. Po kelių mėnesių, 2021 m. gegužę, „Parler“ pakeitė savo politiką ir „Apple“ ją vėl įtraukė, o „Google“ ją sugrąžino tik praėjusį mėnesį, t. y. praėjus ištisiems 18 mėnesių po draudimo.