Lapkričio 25-27 d. vykęs hakatonas buvo finalinis „Education inside metaverse 2022“ edukacinių technologijų savaitės renginys, kurio finale dalyviai varžėsi dėl 6000 eur. siekiančio prizinio fondo, rašoma organizatorių pranešime spaudai.
EdTech hakatonas „Education inside metaverse 2022“, sulaukė didžiulio tarptautinio švietimo technologijų sektoriaus entuziastų ir ekspertų dėmesio. Į hakatoną užsiregistravo virš 300 dalyvių iš daugiau nei 20 pasaulio šalių! Hakatono metu dalyvių komandos, padedamos 30 profesionalių mentorių, pristatė savo idėjas, padėsiančias ateityje organizuoti inovatyvų ugdymo procesą, kurį papildys įvairios išmaniosios metavisatos technologijos.
Iš 15 susiformavusių komandų buvo atrinktos 9 stipriausios ir finale pasirodžiusios komandos. Net 3 komandos buvo pilnai arba dalinai sudarytos iš Vilniaus universiteto Verslo mokykloje studijuojančių studentų. Kas žino, galbūt jaunųjų inovatorių pristatytos idėjos, sprendimai bus realizuoti ir ateityje taps svarbia švietimo metavisatoje technologijų plėtros Lietuvoje ir pasaulyje dalimi?
„EdTech Hackathon: Education inside metaverse 2022“ konkurse šiemet geriausiai pasirodė ir hakatono laimėtojais tapo Vilniaus Universiteto verslo mokyklos studentų komanda „METAstudents“. Netikėtą pergalę studentai pakomentavo itin emocingai: „Ką? Nejaugi mes?? – tai buvo pirmi mūsų žodžiai išgirdus komisijos sprendimą. Labai džiaugiamės ir priimame pergalę kaip motyvaciją dirbti toliau ir pasitikėti savo jėgomis. Buvo visiškai netikėta, turint omeny, jog visos komandos buvo labai stiprios.
„METAstudents“ – pavadinimas, puikiai atitinkantis kiekvieną iš mūsų, nes komandą sudaro motyvuoti, kūrybingi, darbštūs ir patys smagiausi žmonės, jungiantys dvi tautas, Lietuvą ir Ukrainą. Iš tiesų, viena iš priežasčių, dėl kurios kilo idėja sukurti „Buzzi“, buvo noras suteikti įrankį žmonėms iš skirtingų pasaulio šalių komunikuoti ir bendradarbiauti dėl bendro tikslo.
Buzzi – tai virtualaus verslo pasaulio simuliacija, suteikianti galimybę mokytis verslo praktiškai, kadangi pastebėjome, jog vien teorinių žinių nepakanka. „Buzzi“ suteiktų galimybę virtualioje erdvėje kurti verslą, mokytis be rizikos finansiškai nukentėti ar patirti nesėkmę, kuri būtų skaudi veikiant tikroje rinkoje“.
„METAstudents“ komandos nariai
Vienas iš hakatono komisijos atstovų, verslininkas, investuotojas Martynas Kandzeras džiaugėsi ne tik konkurso dalyvių gausa, bet ir jų pasirinktomis idėjomis: „Džiugu matyti tiek komandų iš įvairių pasaulio šalių, sprendžiančių edukacijos iššūkius. O labiausiai žavi tai, jog bandoma inovuoti Metaverse aplinkoje, kurioje per ateinančius metus matysim daug galimybių. Visų komandų idėjos buvo vertingos bei turi potencialo tolimesniam vystymui. Dėl to esu įsitikinęs, jog pamatysim šias komandas vėliau dirbant ties pristatytais projektais“.
EdTech savaitė prasidėjo atidaromąja virtualia tarptautine konferencija „EdTech conference: education inside metaverse 2022“. Jos metu švietimo technologijų, metavisatos, ugdymo, verslo atstovai skaitė pranešimus, dalyvavo diskusijose, atskleidusiose švietimo technologijų, metavisatos tendencijas, integracijos į šiuolaikinius švietimo, ugdymo, verslo veiklos procesus Lietuvoje ir pasaulyje, galimybes.
Apie tai, kodėl organizatoriai šių metų konferencijos ir hakatono temą orientavo į metavisatos sritį, komentarą pateikė „EdTech Hackathon 2022“ projekto vadovas Vytenis Mockus: „Metavisata, kaip apjungianti virtualias patirtis visuma, gali prisidėti prie moksleivių, studentų ir visų besimokančiųjų mokymosi kokybės gerinimo.
Ši tema nėra plačiai vystoma švietimo sektoriuje Lietuvoje, todėl tikime, kad Edtech konferencija ir hakatonas prisidėjo prie praktinių žinių apie metavisatos technologijų panaudojimo galimybes ir priartino šias technologijas prie švietimo sektoriaus bei besimokančiojo.“
Renginio organizatoriai – Vilniaus Universiteto Verslo mokykla, „Western Union Lietuva“ bei Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centras. Renginį dalinai finansuoja Europos Sąjunga pagal Projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija“ („EdTech“).