„Hyundai“ markė vėl buvo paženklinta sėkme Vokietijos automobilių žiniasklaidos skaitytojų apklausose ir lyginamuosiuose bandymuose. Šeši Pietų Korėjos gamintojo modeliai buvo paskelbti geriausiais arba pateko tarp lyderių konkursuose, kuriuos surengė populiarūs automobilių žurnalai.
Gamintojo nuotr.
Palypėjo aukščiau
Palyginti su praėjusiais metais, „Hyundai“ netgi pavyko palypėti dar aukščiau Vokietijos automobilių žurnalo „Auto Bild“ paskelbtoje skaitytojų apklausoje „Geriausi prekių ženklai 2022“. Šios markės modeliai tapo dviejų klasių nugalėtojais ir užėmė dar tris pirmąsias vietas kitose kategorijose – taigi pasiekė dviem pergalėmis daugiau nei 2021 m.
Šiame konkurse daugiau nei 55 000 skaitytojų balsavo už savo mėgstamiausius automobilius. Visos transporto priemonės buvo suskirstytos į 14 klasių. Kiekviena iš jų savo ruožtu buvo padalinta į įvairias kategorijas: kokybės, dizaino, kainos ir našumo santykio.
Kad būtų įvertintas kiekvieno prekių ženklo įvaizdis, skaitytojai turėjo atsakyti, pavyzdžiui, į tokius klausimus: kokiais prekių ženklais jie pasitiki, kuriuos modelius mėgsta ir kurie gamintojai yra ypač novatoriški? Balsuodami skaitytojai vidutiniškai užtruko 30 minučių.
Kaip ir pernai, A segmento klasėje į kainos ir našumo kategorijos viršūnę iškopė „Hyundai i10“ modelis. Be to, kokybės ir dizaino kategorijose laimėjęs korėjiečių automobilis aplenkė atitinkamai antrą bei trečią vietas užėmusius „Abarth 595“ bei „Volkswagen e-Up“ modelius ir sugebėjo apginti viso A segmento nugalėtojo titulą.
Kaip ir 2021 m., „Hyundai“ triumfavo ir B segmente. Skaitytojų teigimu, „Hyundai i20“ ir vėl buvo geriausias visose trijose segmento kategorijose – šįkart įveikė „Mini Cooper“ ir „Audi A1 Sportback“.
C segmento klasėje kainos ir našumo kategorijos nugalėtoju skaitytojai išrinko „Hyundai i30“. Jis pranoko tokius modelius kaip „Škoda Octavia“ ir „Ford Focus“. „Hyundai“ taip pat sugebėjo įtikinti skaitytojus savo pranašumu vidutinio dydžio visureigių klasės kainos ir našumo kategorijoje. Šioje kategorijoje „Hyundai“ užkopė į pirmą vietą net su dviem modeliais: „Santa Fe“ bei „Tucson“.
„Regime aiškią „Hyundai“ judėjimo aukštyn tendenciją ne tik mūsų lyginamuosiuose bandymuose, bet ir skaitytojų apklausoje „Geriausi prekių ženklai 2022“. Apklausa atskleidžia, kaip pirkėjai vertina šio prekių ženklo įvaizdį. 2021-aisiais „Hyundai“ laimėjo tris kartus, o šiemet jau nuskynė penkias pergales“, – sakė „Bild Group“ leidinių automobilių tematikos skyriaus vyriausiasis redaktorius Tomas Drechsleris.
„Puikus „Hyundai“ pasirodymas šioje apklausoje – tiek šiais, tiek praeitais metais – yra įrodymas, kad prekių ženklas nuolat populiarėja Europoje. Dar vienas svarbus mūsų sėkmės rodiklis – kaip esame suvokiami kaip prekių ženklas. Todėl džiaugiamės, kad „Auto Bild“ skaitytojai, kurie taip pat atspindi ir mūsų automobilių vairuotojų nuomonę, į „Hyundai“ žiūri taip palankiai. Penkios pergalės įvairiose klasėse rodo, jog judame teisinga kryptimi“, – pažymėjo Andreasas-Christophas Hofmannas, „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir produkto viceprezidentas.
„Ioniq 5“ ir „Tucson Hybrid“ pergalės už likutinę vertę
„Auto Bild Wertmeister“ (vok. „vertės meistras“) apdovanojimas skiriamas automobiliams, išlaikantiems didžiausią likutinę vertę Vokietijos rinkoje. Jį teikiantis „Auto Bild“ žurnalas ir automobilių verslo duomenų bendrovė „Schwacke“ įvertinimo metu atsižvelgia į absoliutų bei santykinį automobilio nusidėvėjimą.
Šiemet „Schwacke“ savo išsamia duomenų atranka ir tyrimais paremtus įvertinimus skyrė beveik 4 000 dabartinių automobilių modelių. Iš viso buvo apdovanota beveik 40 modelių iš 13 transporto priemonių segmentų. Kiekvienas segmentas bus grindžiamas konkrečios klasės automobilių vidutine rida, darant prielaidą, kad transporto priemonės naudojimo laikotarpis yra ketveri metai.
„Hyundai Ioniq 5“ iškovojo pirmąją vietą kategorijoje „Geriausias elektromobilių vertės išlaikymas iki 40 000 eurų“: specialistai suskaičiavo vidutinę 11 000 kilometrų per metus ridą, o likutinė vertė siekė 59,37 proc.
„Hyundai Tucson Hybrid N Line“ taip pat pelnė laurus kategorijoje „Geriausias kompaktiškųjų visureigių vertės išsaugojimas“. Paskaičiavus vidutinę 15 000 kilometrų per metus ridą, šio modelio likutinė vertė Vokietijoje – 63,43 proc.
Vertina kokybės pokyčius
Tuo korėjiečių sėkmė Vokietijoje neapsiribojo. Paskelbus automobilių entuziastų žurnalo „Auto Zeitung“ 2022 m. „Image Report“ duomenis, „Hyundai“ nuo praėjusių metų pagerino savo prekių ženklo reputaciją. Ši markė aplenkė tokius konkurentus kaip „Tesla“, „Toyota“ bei „Škoda“ ir iš dešimtos vietos šoktelėjo į septintąją.
Apklausoje minima, kad šį pakilimą, tikėtina, lėmė platus asortimentas, apimantis gausias technologijų ir elektrifikuotas transporto priemones, taip pat automobilius su tradiciniais jėgos agregatais.
Šiais metais „Image Report“ skaitytojų apklausoje dalyvavo daugiau nei 12 000 „Auto Zeitung“ skaitytojų. Jie balsavo 20 kategorijų, tarp kurių buvo ir dizainas, kokybė ar ekologiškumas.
Dviejose iš šių kategorijų „Hyundai“ pavyko pakilti į pačią viršūnę. Anot skaitytojų, šio prekių ženklo atstovų automobiliuose montuojama gausiausia įranga – pagal šį rodiklį „Hyundai“ pranoko netgi didžiąją vokiečių trijulę „Mercedes“, BMW bei „Audi“. Skaitytojai taip pat pareiškė, kad labiausiai vertina pagerėjusią „Hyundai“ automobilių kokybę.