Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT), išnagrinėjusi vartotojo ir AB „Elektros skirstymo operatorius“ (ESO) ginčą, priėmė sprendimą iš dalies tenkinti vartotojo reikalavimą įpareigoti įmonę prijungti vartotojo objektą prie elektros tinklų.
Vartotojas VERT nurodė, kad ESO be pateisinamos priežasties laiku neprijungė jo objekto prie elektros tinklų, nors buvo sudaryta prijungimo sutartis. Laikydamasis sutarties, vartotojas prijungimo įmoką sumokėjo, kas įmonę įpareigojo vartotojo objektą prijungti per 85 kalendorines dienas.
Įmonė pripažino, kad iš tiesų vėlavo prijungti vartotojo objektą prie elektros tinklų ir nurodė šias priežastis: sutrikęs medžiagų tiekimas, įšalas, medžiagų kainų išaugimas, rangovo darbuotojų stygius, rangovo sutarties su įmone nutraukimas rangovo iniciatyva ir naujo rangovo viešųjų pirkimų vykdymas. Taip pat informavo, kad vartotojas turi teisę kreiptis dėl delspinigių išmokėjimo.
Įvertinusi ginčo aplinkybes VERT konstatavo, kad ESO privalo prijungti vartotojo objektą prie įmonės elektros tinklų iš karto, kai tik atsiras galimybė.