Atplėšti vokai su kūrybinių agentūrų pasiūlymais kuriamam Lietuvos prekės ženklui. Pasiūlymus dalyvauti prekės ženklo konkurse pateikė 8 agentūros. Nugalėtojas bus paskelbtas liepos pradžioje.
Konkursui vertinti pateikta dvylika prekės ženklo projektų. Agentūrų buvo prašoma siūlyti nacionalinio prekės ženklo rinkodarinį pagrindimą, grafinius sprendimus, šūkį lietuvių ir užsienio kalbomis, taip pat ženklo naudojimo aprašo (stiliaus knygos) struktūros pristatymą. Pasak konkurso rengėjų, rinkodaros įžvalgos ženklui ne mažiau svarbios nei vaizdas. Jos leidžia atsakyti, kokie Lietuvos išskirtinumai ir vertybės gali būti įdomūs užsieniui, kaip juos pateikti pasauliui.
„Gauti įdomūs pasiūlymai. Agentūros ne tik pateikė kūrybines idėjas, bet ir išradingai atsižvelgė į konkurso sąlygą pamėginti ženklą pritaikyti įvairioje aplinkoje. Juk prekės ženklas nėra vien logotipas ar šūkis: didelės reikšmės turi ir tai, kaip jis atrodo lyginant su kitų šalių ženklais, kaip jis gali būti pritaikytas skirtingose erdvėse – reklaminiuose leidiniuose, virtualioje erdvėje ar net išpieštas ant lėktuvo sparno“, – sako Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo projekto koordinatorė Lauryna Tarvydienė.
Kūrybinių agentūrų siūlomi prekės ženklo projektai paskelbti naujienų portale „Delfi“, kur apsilankę gyventojai galės susipažinti su konkursui pateiktomis idėjomis ir išreikšti savo simpatijas. Konkursui pateiktų projektų rengėjai nėra žinomi. Konkurso dalyvių pateikti projektai skelbiami viešai ir vėliau vertinimo komisijos vertinami, laikantis anonimiškumo principo. Prekės ženklo projektus vertins ekspertų komisija, sudaryta iš rinkodaros, dizaino specialistų, ženklą naudosiančių institucijų atstovų.
„Labai svarbu, kad Lietuvos prekės ženklas visų pirma patiktų mums patiems, Lietuvos gyventojams. Todėl tikimės ir visuomenės pagalbos vertinant konkursui pateiktus pasiūlymus“, – teigia L. Tarvydienė.
Nacionalinio Lietuvos prekės ženklo tikslas – padėti atskleisti valstybės išskirtinumą, lengviau pritraukti investuotojų, strateginių partnerių ir tarptautinės žiniasklaidos dėmesį, didinti šalies atpažįstamumą pasaulyje. Ženklas turi formuoti vientisą Lietuvos įvaizdį pasaulyje, būti lengvai atpažįstamas ir suvokiamas įvairioms tikslinėms grupėms.
Konkursą „Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo, kuris gali būti tinkamas naudoti kaip Lietuvos prekės ženklas“ rengia VšĮ „Lietuvos turizmo plėtros agentūra“ drauge su partneriu – VšĮ „Lietuvos ekonominės plėtros agentūra“. Projekto įgyvendinimą koordinuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija. Neformalus projekto partneris – VšĮ „Lietuvos institutas“. Projektą finansuoja Europos Sąjungos struktūriniai fondai, bendra projekto vertė siekia 1,14 mln. litų. Kūrybiniam projekto etapui skirta 214 tūkstančių litų.