Birželio 17 dieną vyksiančios elektromobilių varžybos „Ignitis ON: pažink Lietuvą!“ vienodai įtraukia tiek automobilių, tiek ir naujų technologijų entuziastus. Gausiame 30 ekipažų būryje šiais metais startuos ir du nauji „Lexus UX 300e“ miesto visureigiai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Elektromobilių varžybų organizatoriai dar kartą šiek tiek pakoregavo renginio reglamentą. Pagrindinė dalyvių užduotis lieka ta pati – per 6 valandas įveikti kuo didesnį atstumą, tačiau pasikeitė klasių skirstymo tvarka. Iki šiol kriterijumi laikytą baterijos talpos rodiklį pakeitė gamintojo oficialiai nurodomas pagal WLTP bandymų metodiką viena įkrova nuvažiuojamas atstumas.
Pagal šį parametrą visi elektromobiliai bus suskirstyti į tris įskaitas. „Nida“ pavadintoje įskaitoje varžysis iki 357 kilometrų viena įkrova nuvažiuojantys modeliai, „Warsaw“ – elektromobiliai, kurių nuvažiuojamas atstumas siekia nuo 358 iki 474 kilometrų, o „Tallinn“ – daugiau nei 475 kilometrus įveikiantys naujausi modeliai.
„Lexus UX 300e“ miesto visureigiuose montuojamos 54,3 kWh baterijos leidžia šiems viena įkrova nuriedėti iki 313 kilometrų. Tai reiškia, kad šis modelis „Ignitis ON: pažink Lietuvą!“ varžybose pateks į pačią gausiausią klasę ir varžysis su būriu vokiškų „Volkswagen ID.3“ ir ID.4, egzotiškųjų „Seres 3“, taip pat įvairių komplektacijų „Fiat“, „Peugeot“ ir „Citroën“ elektromobilių.
„Lexus“ pardavimo vadovė Ingrida Dobrovolskytė ypatingo plano elektromobilių varžyboms nėra parengusi. Prekių ženklo atstovė rezultato sieks įgyvendindama užsibrėžtas pradines užduotis. Viena jų – neviršyti greičio ir nepadaryti kitų pažeidimų, už kuriuos gali būti skirta baudos minučių.
„Tikslesnę strategiją turbūt dėliosime jau dienos metu. Jei startuosime su visiškai įkrauta baterija, manau, nesistengsime visais būdais pirmosios pasiekti sparčiojo įkrovimo stotelės“, – kalba vieno iš dviejų prekių ženklo ekipažų narė.
„Lexus UX3 00e“ ekipažų nariai taip pat turės progą išbandyti ne kartą gamintojo rengtuose ekonomiško hibridinių automobilių vairavimo mokymuose įgytus įgūdžius. Ties patys sklandaus valdymo principai galioja ir elektromobiliams: greitėti reikia tolygiai, o stabdžių pedalą spausti – itin saikingai.