„Accenture“ nuotr. |
---|
Kas yra metavisata? Dar visai neseniai šį terminą galima buvo priskirti fantastinei literatūrai – pirmą kartą jis paminėtas dar 1992- ųjų knygoje „Lavina“ (angl. Snow Crash). Kita vertus, šiandien metavisata pagaliau įgauna realų pavidalą, kurį galima išbandyti. Technologijų kompanija „Accenture“ Vilniuje pristatė savo metavisatos modelį, prie kurio prisijungę vartotojai gali apžiūrėti erdvų virtualų bendrovės biurą, pasigrožėti virtualia panorama pro langą, žaisti krepšinį ar kitus žaidimus ir net apsilankyti bare.
Bendrovės Lietuvoje pristatytas metavisatos modelis – tik pavyzdys, ką jau šiandien galima pasiekti technologijų dėka ir kaip paprasta transformuoti savo verslą. Pasak profesinių verslo paslaugų ir konsultacijų kompanijos „Accenture Baltics“ inovacijų projektų vadovo Marks Petrovs, šiandien įmonės neretai turi mokytis iš naujo adaptuotis prie technologijų.
„Skaitmeninių pokyčių banga – arčiau nei mums atrodo. Todėl kuo labiau įmonės orientuosis į ateitį, modernius sprendimus, tuo labiau jos bus pasirengusios technologiniams pokyčiams. „Accenture“ jau 22 metus sistemingai žvelgia į įvairių sektorių bendroves tam, kad nustatytų besivystančias technologijų tendencijas, turinčias didžiausias galimybes pakeisti pramonę. Remiantis naujausiomis tendencijomis, įmonės pereina į tokią ateitį, kuri labai skiriasi nuo tos, kurioje šios bendrovės susikūrė. Šiandien nebepakanka įvaldyti ar įmonės veikloje išnaudoti vieno konkretaus sprendimo, nes technologijos, tarp kurių išplėstinė realybė, blokų grandinė ar skaitmeniniai dvyniai, susilieja ir keičia žmonių patirtis jau kaip sudėtinis sprendimas. Taip prasideda ir pirmieji žingsniai į multivisatą“, – teigia M. Petrovs.
Pasak inovacijų eksperto, verslo ir metavisatos ryšys yra tiesiogiai susijęs, todėl per artimiausią dešimtmetį iš esmės pasikeis didžioji dalis verslo aplinkos. Platus metavisatos pritaikymas pasaulyje pakeis tai, kaip įmonės bendrauja su klientais, koreguos darbo procesus ir inicijuos naujų produktų ir paslaugų kūrimą. Metavisata, priešingai nei šiuo metu paplitę technologiniai sprendimai, leis atsisakyti 2 dimensijų (2D) vaizdo ir užtikrins efektyvų perėjimą prie realybėje išgyvenamų patirčių (3D) atkūrimo virtualioje erdvėje.
Naujas kolega – robotas šuo
„Accenture“ nuotr. |
---|
Naujasis metavisatos sprendimas – ne visos technologinės naujovės, kuriomis šiandien išsiskiria bendrovė. Naujausias „Accenture“ kolega, kaip išskiria M. Petrovs, yra modernus robotas šuo.
„Kuriant, atrandant ar pritaikant naujausias technologijas savo klientams, pirma taisyklė yra jas išbandyti patiems. Todėl kiekvienas vizitas į mūsų ofisą daugeliui tampa lyg iš fantastinių knygų puslapių. Vienas naujausių technologinių džiaugsmų – šuo robotas, kuris geba atlikti įvairius triukus, vartytis žolėje ar savarankiškai užbėgti ir nubėgti laiptais. Toks šuo robotas taip pat yra daugelio šiais laikais ištobulintų technologijų sujungimas į vieną“, – apibendrina M. Petrovs.
Apsilankyti „Accenture“ stende ir paties išbandyti metavisatą ar pažaisti su šuniu robotu galima birželio 2-3 d. atvykus į konferenciją „Login“, kuri vyksta Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“.