Šių metų kovą „Fitbit“ atšaukė daugiau nei 1,5 mln. vienetų „Ionic“ išmaniųjų laikrodžių. Šis žingsnis buvo priverstinis ir atliktas JAV vartojimo prekių saugos komisijos reikalavimu. Priežastis – daugybė skundų dėl ličio jonų baterijų perkaitimo ir dėl to atsiradusių nudegimų. Tuo pačiu įmonė įsipareigojo grąžinti 299 dolerius, išleistus įsigyjant nešiojamą prietaisą, taip pat pažadėjo suteikti 40 % nuolaidą perkant kitą „Fitbit“ įrenginį.
Neseniai paaiškėjo, vartotojams gali pakenkti ne tik „Ionic“ išmanieji laikrodžiai. Teismui buvo išsiųstas dviejų „Fitbit Versa Lite“ ir „Versa 2“ savininkų ieškinys, kuriame jie teigia, kad šie gaminiai taip pat yra linkę perkaisti ir dėl jų buvimo ant riešo galima nusideginti. Pareiškime rašoma, kad vartotojas laikrodį perka norėdamas stebėti savo sveikatą ir kontroliuoti sudegintų kalorijų skaičių, o ne „deginti odą“.
Kaip įrodymą ieškovai prie ieškinio pridėjo nuotraukas, kuriose matyti nudegimai, atsiradę dėl tokių modelių kaip Sense, Versa 3, Blaze ir kitų perkaitimo. Ieškinyje nurodomi „Fitbit Versa“, „Versa 2“, „Versa 3“, „Charge 4“, „Versa Lite“, „Ionic“, „Sense“, „Alta HR“, „Inspire“, „Inspire HR“, „Inspire 2“ ir „Blaze“ defektai. Tai beveik visas „Fitbit“ nešiojamų prietaisų asortimentas.
Tarp kaltinimų bendrovei – nenoras pripažinti kaltę už padarytą žalą bei bandymas atsakomybę permesti ant pačių vartotojų. Ieškovai siekia, kad „Fitbit“ būtų nubausta už nekokybiškų prietaisų išleidimą, kad visiems vartotojams būtų atlyginta už nekokybiškus įrenginius.