Neseniai atskleistas 10 tūkst. programėlių, kenčiančių nuo dirbtinių „Samsung“ žaidimų paslaugų apribojimų, sąrašas sukėlė rimtų pasekmių grandinę. Keturios šio prekės ženklo flagmanų kartos jau buvo pašalintos iš „Geekbench“ reitingų, tačiau Pietų Korėjoje pateiktas kolektyvinis ieškinys gali būti dar skausmingesnis.
Jo autoriai išskiria dvi pagrindines problemas. Pirmoji yra daugiau nei 10 000 programėlių veikimo apribojimas: GPU veikimo dažnis, kuris testuose siekia 818 MHz, realiose programose svyruoja nuo 220 iki 350 MHz. Kaip analogija minimi abstraktūs sportiniai automobiliai, kurių didžiausias greitis gamykloje sumažintas nuo 305 iki 120 km/val.
Antroji problema – neigiamas „Samsung“ apribojimų poveikis ne tik žaidimams, bet ir įprastoms programoms, tokioms kaip „Instagram“, „Microsoft Office“ ir kt. Be bylinėjimosi, aktyvistai ragina boikotuoti produktus, platindami plakatus internete ir gatvėse. Kol kas sunku įvertinti, kokias pasekmes šie teisminiai procesai sukels „Samsung“.