Po įtemptos dvikovos Atlanto vandenyne Giovanni’o Soldini’o įgula pasivijo ir aplenkė savo pagrindinius varžovus „Argo“ bei „PowerPlay“. Taip jie pergalingai užbaigė 6 dienas 18 valandų 51 minutę ir 41 sekundę trukusias buriavimo lenktynes. Aštuntąjį „RORC Transatlantic Race“ lenktynių sezoną organizavo Karališkasis vandenynų buriavimo klubas ir Prancūzijos jachtų klubas.
Kapitonas Giovannis Soldinis kartu su Vittorio Bissaro, Oliveriu Herrera Perezu, Thomasu Joffrinu, Francesco Pedolu ir Matteo Soldini išplaukė į kvapą gniaužiančią kelionę per Atlantą iš Lansarotės į Grenadą (2995 jūrmylės). Jos metu įgula finišavo realiu laiku: 6 dienos, 18 valandų, 51 minutė ir 41 sekundė. Varžybų metu trimaranas įveikė 3476,5 mylios, o vidutinis greitis buvo 21,4 mazgo. Artimiausiu metu varžybų organizatoriai patikslins oficialų laiką.
Šiek tiek atsiliko ir antroje vietoje atplaukė Peterio Cunninghamo „PowerPlay“ komanda, kuriai vadovavo kapitonas Nedas Collier Wakefieldas. Įgulą sudarė tokie žymūs britų buriuotojai kaip Gilesas Scottas (Amerikos taurės „Ineos Team UK“ taktikas ir dviejų olimpinių aukso medalių laimėtojas „Finn“ klasėje) ir Milesas Seddonas (2015 m. pasiekęs rekordą šiame maršrute su „Phaedo3“). Trečioje vietoje – Jasono Carrollo „Argo“ su kapitonu Brianu Thompsonu priešakyje.
„Kvapą gniaužiančios lenktynės! Mūsų įgula atidavė visas jėgas, o „Maserati Multi70“ ženkliai prie to prisidėjo. Esu labai patenkintas, nes pagaliau visi galėjo pamatyti, ko pasiekėme per šiuos metus. Tai buvo labai ilgas tyrimų ir plėtros procesas: nuo rekordų siekimo iki lenktynių aplink pasaulį. Visą tą laiką ieškojome sprendimų, o laivas pamažu, galima sakyti, pasiekė brandą, kuri dabar leidžia stabiliai ir saugiai skrosti vandenis. Tuo tarpu mūsų tempas – bent jau tokiomis sąlygomis – akivaizdžiai pranašesnis už konkurentų, kurie daugelį metų eina tuo pačiu keliu ir naudoja naujausios kartos povandeninius sparnus (angl. Foil). „Maserati Innovation Lab“ inžinierių ir dizainerio Guillaume'o Verdierio įdėtos pastangos per pastaruosius metus leido pasiekti akivaizdžią pažangą mūsų laivo aerodinaminiuose ir kinetiniuose sprendimuose“, – pasakoja Giovannis Soldinis
Šioje regatoje dalyvavo 32 jachtos iš daugiau nei 22 šalių. „Maserati Multi70“ ir kiti varžovai sausio 8 d. 11:00 UTC vietos laiku išvyko iš Puerto Calero, Lansarotės uosto, pučiant rytų vėjui.
Giovanni Soldini ir visai „Maserati Multi70“ komandai transokeaninės lenktynės žymi naujo sezono pradžią. Sezonas bus kupinas ne tik techninių bei sportinių iššūkių, bet ir iniciatyvų, skirtų apsaugoti vandenynus.
Kartu su sportine programa, kuria siekiama visiškai išnaudoti kelių korpusų potencialą plaukiant vandenynu, Giovanni Soldini prisijungia prie Vandenyno raštingumo programos, kurią inicijuoja UNESCO kartu su Tarpvyriausybine okeanografijos komisija (IOC). Šios programos tikslas didinti žmonių susidomėjimą ir žinias apie vandenynus bei jūras.
Jungtinės Tautos paskelbė 2021–2030 m. Jūrų mokslų dešimtmečiu tvariam vystymuisi. Jo metu mokslo bendruomenė, vyriausybinis bei privatus sektorius sutelks energiją moksliniams tyrimams ir inovacijoms, kurios apsaugotų vandenynų fauną ir florą.
Atsižvelgiant į šiuos tikslus, pavasarį komandos trimaranas taps okeanografine laboratorija, kurioje veiks sistema, nuolat analizuojanti vandens paviršiuje esančio CO2 kiekį ir kitus duomenis moksliniams tikslams.
Kartu bus tęsiamas bendradarbiavimas su pagrindiniu partneriu „Maserati“. Gamintojos ne tik suteikia laivui pavadinimą, bet ir bendradarbiauja su Giovanni Soldini diegiant „laboratoriniam laivui“ pritaikytas technologines žinias. „Maserati Innovation Lab“ inžinieriai, bendradarbiaudami su Soldini ir jo komanda, nuolat analizuoja navigacijų metu surinktus duomenis, siekdami ištirti ir kurti sistemas, galinčias optimizuoti trimarano veikimą.
Inovacijos, įspūdingas tempas, noras konkuruoti ir laimėti. Štai kas vienija „Maserati“ kūrėjus ir „Maserati Multi70“ komandą.