Pastaruoju metu jau buvome įpratę skaityti naujienas apie „Facebook“ veiklos sutrikimus, tačiau dabar su problemomis susiduria „Amazon“. Penktadienio rytas prasidėjo pranešimais apie neveikiančius „Amazon Alexa“ virtualų asistentą naudojančius įrenginius.
Pirmieji pranešimai pasirodė maždaug 8 valandą Lietuvos laiku ir jie atkeliavo iš Jungtinės Karalystės. Teigiama, kad prietaisai, naudojant „Alexa“ asistentą, negali pateikti atsakymo į užduodamus klausimus ar atlikti reikiamas užduotis, vartotojai negauna jokio atsako. Tačiau panašu, kad su problemomis susiduria ne tik vartotojai JK.
Svetainę, fiksuojančią interneto veiklos sutrikimus downdetector.com užplūdo skundai, jog su „Amazon“ serveriais susijusios paslaugos yra nepasiekiamos, o vartotojai apie šias problemas praneša ne tik iš JK, bet ir Italijos, Ispanijos, Turkijos, Vokietijos ar Nyderlandų. Ir panašu, kad gedimai bus susiję ne tik su „Alexa“, tačiau ir su „Amazon Web Services“ bei kitomis „Amazon“ teikiamomis paslaugomis.
Kaip jau minėjome, daugiausiai pranešimų fiksuojama būtent apie „Amazon Echo“ garsiakalbius, kurių virtualus asistentas tiesiog nustojo veikti. Pastarieji įrenginiai nereaguoja į vartotojų komandas ir tiesiog pateikia prašymą bandyti dar kartą. Kol kas nėra žinoma kas galėjo nutikti, jog „Amazon“ dirbtinio intelekto technologija nustojo veikti.
Priminsime, jog „Alexa“ balsu valdomi asistentai buvo pristatyti 2014 metais, kuomet rinkoje debiutavo pirmasis „Amazon Echo“ garsiakalbis. Pastarasis asistentas yra naudojamas milijonuose įrenginių, kurie yra itin populiarūs Jungtinėje Karalystėje, o tarp jo dėka valdomų produktų – garsiakalbiai, televizoriai, ausinukai ir daugybė kitų.
„Amazon“ kol kas nepateikė jokio komentaro dėl veiklos sutrikimų, tačiau apie 11 val. Lietuvos laiku jau pradėti fiksuoti sistemų atsigavimo ženklai. Panašu, jog situacija grįžta į normalias vėžes.