Viena didžiausių technologijų kompanijų pasaulyje „Microsoft“ siekia prisidėti prie jaunų atlikėjų populiarinimo. Bendrovė pradėjo naują programą, pavadintą „Ignition“ (liet. – uždegimas), kuri siūlys milijonams interneto vartotojų susipažinti su dar neatrastais muzikiniais talentais.
„Microsoft“ nemokamai reklamuos pasirinktą grupę ar atlikėją įvairiais savo kanalais, įskaitant interneto portalą MSN, žaidimų konsolių „Xbox“ vartotojams skirtą tinklą „Xbox Live“ bei mp3 grotuvo „Zune” tinklalapyje.
Pirmoji „Ignition“ programos privalumais pasinaudos muzikiniame pasaulyje jau neblogai žinoma Didžiosios Britanijos grupė „Maximo Park“. Jos singlą interneto vartotojai galės nemokamai parsisiųsti iš „Zune Marketplace“ svetainės, o video klipą peržiūrėti MSN portale. Be to, ‚Microsoft“ žada organizuoti internetinius muzikantų albumo perklausos vakarėlius, sukurti jų svetainę su grupės narių mėgiamos muzikos grojaraščiais, pasakojimais apie albumo įrašus bei atskirų dainų atsiradimą ir reikšmę.
Anot „Microsoft“, „Ignition“ gali tapti naudingu varikliu jauniems atlikėjams, nes programoje naudojamų reklamos kanalų internete auditorija siekia apie 30 mln. žmonių.