Savaitgalį Vilniuje pristatyta naujausia Europos buities technikos lyderio Gorenje kolekcija Gorenje Ora-Ïto buvo sutikta mažmeninės prekybos atstovų ir didžiausių baldų salonų vadovų aplodismentais bei susižavėjimo šūksniais.
Stilingame Vilniaus naktiniame klube „Champagne bar“ susirinkę buities technikos prekybos mažmenininkai pirmieji gyvai išvydo taip ilgai lauktą ir gandais apipintą naujausią Gorenje buities technikos kolekciją, kurios stilių kūrė maištingasis prancūzų dizaineris Ora-Ïto.
Pagrindinis kolekcijos išskirtinumas – visiškai juoda spalva. Tai naujas bruožas buitinių prietaisų dizaine, kur gaji tradicija naudoti baltos ar sidabro spalvos buities techniką.
Drąsiems ir tendencingiems miesto vartotojams skirtos Gorenje Ora-Ïto kolekcijos pristatymai Europoje bei Azijoje vyksta beveik vienu metu. „Vokietijoje bei Rusijoje vykusios Gorenje Ora-Ïto prezentacijos sulaukė puikių atsiliepimų. Kolekciją teigiamai įvertino ne tik naujovių ištroškę klientai, bet ir mados tendencijas sekantys architektai, bei dizaineriai, „ – Vilniuje kalbėdamas apie kolekcijos sėkmės pradžią sakė ponas Kristian Hansen, Gorenje vadovas Skandinavijos ir Baltijos šalims, – „Tikiuos, kad naujas ateities tendencijas įvertins ir Lietuvos vartotojai.“
Gorenje Ora-Ïto kolekcija susideda iš dviejų spalvų derinių: visiškai juodos ir juodos su sidabro spalva. Gorenje Ora-Ïto kolekciją sudaro šaldytuvų-šaldiklių, multifunkcinių orkaičių, stiklokeraminių paviršių, garų surinktuvų ir dekoratyvinių plokščių serija, kuri sukuria visos kolekcijos dizaino nuoseklumą.
„Gorenje kompanija, viena iš didžiausių Europos buities technikos prietaisų gamintojų nuolat rinkai pasiūlo netikėtus ir drąsius virtuvės interjero sprendimo variantus. Tuo mes įsitikinome sėkmingai dirbdami su Gorenje jau daugiau kaip dešimtį metų,“ – sako oficialios Gorenje atstovės Lietuvoje, bendrovės „AG Trade“, priklausančios tarptautinių grupių įmonei „AG Group“, direktorius Vygandas Sadauskas.
Gorenje Ora-Ïto kolekcijos prietaisai priskiriami A energijos klasei ir turi daugybę funkcijų. Vienas pagrindinių bruožų - dekoratyvinių plokščių priekis visiškai padengtas juodu stiklu, o šlifuoto aliuminio rankenos gali būti arba nerūdijančio plieno, arba juodos spalvos. Kolekcijos moto: „Nauja klasika ateities virtuvei“.