Gyvenimo su diabetu kokybę gerinanti programėlė „Klinio“ pateko tarp šešių finalininkų prestižiniame tarptautiniame konkurse „Cigna Innovation Challenge“. Jį organizuoja viena didžiausių pasaulyje tarptautinė sveikatos priežiūros ir draudimo kompanija „Cigna“ ir sveikatos technologijų lyderius vienijanti bendruomenė „Matter“.
Konkursu siekiama surasti inovatyvių būdų, kurie padėtų kontroliuoti diabetą ir šios ligos progresą. Iš viso jame dalyvavo apie 60 startuolių iš viso pasaulio.
„Klinio“ padeda diabetu sergantiems žmonėms prižiūrėti savo kasdienę mitybą, sportuoti, stebėti cukraus kiekį kraujyje, taip pat suteikia daugiau informacijos apie ligą ir sveiką gyvenimo būdą. Programėlė yra prieinama septyniomis kalbomis: anglų, vokiečių, prancūzų, ispanų, italų, norvegų ir lenkų, ja naudojasi žmonės iš 195 šalių.
Pasak „Klinio“ vadovės Aušrinės Čebatorės, didžiausio populiarumo programėlė sulaukia JAV ir Kanadoje. „Klinio“ leidžia žmonės, sergantiems diabetu, išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų, o visi patarimai yra paremti atliktais moksliniais tyrimais ir patikrintais diabeto valdymo metodais, kuriuos pripažįsta bei patvirtina gydytojai ir ekspertai.
„Per pastaruosius dešimtmečius diabetu sergančių žmonių skaičius išaugo drastiškai. Tam didelės įtakos turi mūsų gyvenimo būdas, ypač mityba. „Klinio“ padeda žmonėms po truputį keisti įpročius. Daug dėmesio skiriame personalizacijai, kad kiekvienas vartotojas gautų jam pritaikytą mitybos ir edukacijos planą. Konkurso organizatoriai gyrė ir įvertino mūsų dizaino paprastumą, aukštą personalizacijos lygį ir greitą tobulėjimą“, – sako A. Čebatorė.
Anot jos, ne mažiau svarbi ir bendruomenė, į kurią yra susibūrę programėlės vartotojai, kurie internete bendrauja tarpusavyje, palaiko vienas kitą, dalinasi patirtimi. Programėlė turi šimtus tūkstančių aktyvių vartotojų visame pasaulyje.
„Klinio“ programėlę kuriančios sveikatos technologijų bendrovės „Kilo Health“ vadovas Tadas Burgaila sako, kad šis pripažinimas yra svarbus įvertinimas visai komandai.
„Pastaruosius kelerius metus visiems nenuilsdami kartojame, kad technologijos gali užkirsti kelią arba padėti kontroliuoti lėtines ligas, ilginti žmogaus gyvenimo trukmę, užtikrinti geresnę gyvenimo kokybę. „Klinio“ yra vienas iš mūsų produktų, kuris sėkmingai veikia jau kelerius metus. Tikiu, kad mokslu, įrodymais ir inovacijomis grįstas veiklos modelis padės mums sukurti dar daug produktų, kurie padės žmonėms rūpintis savo sveikata“ – sako T. Burgaila.
Konkursą organizuojanti tarptautinė sveikatos draudimo ir priežiūros bendrovė „Cigna“ pastebi, kad diabetas yra plačiai paplitęs ir brangiai kainuoja valstybių sveikatos priežiūros sistemai, o kol kas neišgydoma liga turi neigiamą poveikį ne tik diagnozuotiems asmenims, bet ir jų šeimoms, darbdaviams ir paslaugų teikėjams.
„Cigna“ turi daugiau nei 180 milijonų klientų visame pasaulyje, jos vertė Niujorko vertybinių popierių biržoje siekia 72 milijardus dolerių. Šiemet „Cigna“ pakilo į 13 poziciją „Fortune 500" reitinge tarp kitų didžiausių JAV įmonių.
Konkurso finalistai ir laimėtojai turi galimybę gilinti žinias, pasinaudoti bendrovės siūloma mentoryste, taip pat sulauks ir piniginio apdovanojimo. Galutinis laimėtojas bus paskelbtas gruodžio viduryje.